شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان از لغو چند پرواز به علت مه آلودگی و شرایط نامناسب جوی در فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد.
مجید ملایانی افزود: شماره پرواز 430شرکت هواپیمایی ایران ایر که بنا بود ساعت 23و 55دقیقه شب گذشته اهواز را به مقصد تهران ترک کند به علت مه آلودگی و کاهش شدید دید افقی زمین گیر شده ولی درصورت مساعد شدن هوا این پرواز انجام می شود.

وی گفت: همچنین شماره پرواز  416ایران ایر ساعت 6 و 55دقیقه امروز و شماره پرواز 1097 شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران به علت مه آلودگی هوا باطل شد.

ملایانی گفت:شماره پرواز 011 ساعت 6 و 50دقیقه روز یکشنبه متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین و پرواز شماره 2551 ساعت 7 و 10دقیقه شرکت هواپیمایی نفت به مقصد تهران نیز به علت شرایط نامناسب جوی لغو شد.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: در صورت تداوم شرایط نامساعد جوی تا ظهر امروز، احتمال لغو چند پرواز دیگر از مقصد اهواز به تهران و کویت وجود دارد.

به گفته وی حداقل دید افقی برای برخاستن هواپیما 400متر و موقع نشستن 800متر است که هم اکنون به علت مه آلودگی شدید هوای اهواز، دید افقی در باند اصلی فرودگاه بین المللی اهواز حدود 200متر می باشد.

مه آلودگی هوا که از روز شنبه در استان خوزستان حاکم شده، شعاع دید افقی را در برخی مناطق به حدود 50 متر کاهش داده است.ک/3

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار