شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
شوشان: امام جمعه موقت لالی در آخرین حضور خود در تریبون نماز جمعه شهرستان لالی به بیان برخی از مشکلات موجود در سطح شهر لالی پرداخت .
امام جمعه موقت لالی در ابتدا با اشاره به کمبود حضور روحانیون در شهرستان لالی اظهار داشت: که این کمبود روحانی در شهر واقعا ملموس بوده و قطعا تبعات منفی در بر خواهد داشت و این مشکل فرصت و میدانی به منحرفین خواهد داد تا به اهداف خود برسند .

وی در ادامه به فقدان وجود روحانی در اکثر مساجد شهر اشاره و اظهار داشت: انشاالله مسئولینی در برطرف ساختن این مشکل گام بردارند .

وی در ادامه به بحث زیباسازی شهر اشاره و تاکید کرد: این موضوع باید در اولویت های شهرداری باشد و مسئولین مربوطه در این نهاد باید نگاهشان به خارج از لالی باشد و با استفاده از ظرفیت و توان دیگر شهرداری های بزرگ کشور در برطرف ساختن مشکلات موجود گام برداند .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گرمسیری در انتهای سخنان خود اظهار داشت : این خطبه آخرین خطبه بنده از تریبون نماز جمعه لالی خواهد بود و از همه مردم و مسئولان به خاطر حمایت های 8 ساله آن ها تشکر می کنم و از آن جایی که بنده خودم را فرزند لالی می دانم و مسائل شهرستان لالی هم برای بنده در اولویت هستند لذا تمامی مسائلی هم که از تریبون نماز جمعه بیان می شد از روی تقوا و به جهت حل مشکلات شهروندان بود و نه به هیچ دلیل دیگری .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار