شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي ایذه از افتتاح اولین ایستگاه مطالعه در اين شهرستان خبر داد.

به شوشان ، نادر مرادی‌فر گفت: اولین ایستگاه مطالعه در شهرستان ایذه با استفاده از سازه ارسالی اداره کل و طرح جدید ایستگاه افتتاح شد.

وی افزود: این ایستگاه در محل بانک ملی مرکزی ایذه واقع در میدان امام علی (ع) می‌باشد که با حضور فرماندار، ريیس شورای اسلامی شهر، مسؤول بانک ملی مرکزی، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان اجرایی افتتاح و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

مرادی‌فر گفت: این ایستگاه دارای 15 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، دین، تاریخ، علمی،کودک و نوجوان و... می‌باشد و به صورت مستمر هر دو هفته یک بار کتاب‌های آن به روز شده و کتاب‌های جدید در آن جانمایی می‌شود.

وی گفت: طرح ایستگاه مطالعه يكى از برنامه‌هاى نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور براى عمومى نمودن و ارتقاى سرانه مطالعه مفيد در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى است. هر فرد مي‌تواند با مراجعه به اين ايستگاه، كتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ايستگاه و يا هر محل ديگرى مطالعه كرده و حداكثر پس از 15 روز به همين ايستگاه يا هر يك از ايستگاه‌هاي مطالعه در سراسر كشور و يا به يكى از كتابخانه‌هاى عمومى تحت پوشش نهاد كتابخانه‌هاى عمومى بازگرداند.

مرادی‌فر ادامه داد: بانک ملی مرکزی ایذه روزانه بیش از 800 نفر مراجعه‌کننده دارد و  یکی از شلوغ‌ترین مراکز اداری شهر می‌باشد.

رييس اداره كتابخانه‌هاي عمومي ایذه گفت: چنان چه استقبال شهروندان از این اقدام فرهنگی بالا باشد با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان دومین ایستگاه مطالعه شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار