شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
از جمله این وسایل و تجهیزات می‌توان به قطار سوختی، کف گرد حیوانات، 2 عدد هلیکوپترکودک، قلعه بادی، قطار کودک، مری گورانت کوچک و 8 عدد تکان دهنده اشاره نمود.
شوشان: مسئول امور حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان گفت: در آبان ماه سال جاری و در راستای اجرای استاندارد وسایل و تجهیزات شهرهای بازی، کار‌شناسان این اداره کل تعداد ۸ دستگاه از تجهیزات و وسایل بازی موجود در پارک‌های موجود در استان خوزستان را به علت مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه و عدم دریافت مجوز بهره برداری توقیف کردند.

به گزارش شوشان ، مرضیه دهدشتی‌زاده گفت: از جمله این وسایل و تجهیزات می‌توان به قطار سوختی، کف گرد حیوانات، ۲ عدد هلیکوپترکودک، قلعه بادی، قطار کودک، مری گورانت کوچک و ۸ عدد تکان دهنده اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: کالاهای مذکور از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند که طبق تبصره ۴ ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود پس از انقضای مهلت‌های مقرر تولید، تمرکز، توزیع و فروش اینگونه کالا‌ها با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده در انتها از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه وسیله غیراستاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار مراتب را جهت بررسی موضوع با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار