شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
دغدغه امام جمعه خرمشهر، محرومیت‌ها و مشکلات این شهر است اما برخی مسئولان قصد سنگ‌اندازی در راستای توسعه عمران این منطقه را دارند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای امام جمعه خرمشهر گفت: حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی بسیار دلسوز و شریف است و اجازه نمی‌دهیم وی از این شهر برود.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر با اشاره به استعفای امام جمعه این شهر اظهار کرد: من به عنوان نماینده مردم خرمشهر در مجلس اجازه نمی‌دهم حجت‌الاسلام موسوی با توجه به حمایت‌ها و دلسوزی‌هایی که از شهروندان و این شهر داشته است از این شهر برود زیرا این امر به صلاح خرمشهر نیست.

وی افزود: دغدغه امام جمعه خرمشهر، محرومیت‌ها و مشکلات این شهر است اما برخی مسئولان قصد سنگ‌اندازی در راستای توسعه عمران این منطقه را دارند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی خود را در قبال مردم این شهر مسئول می‌داند و تذکراتی که به مسئولان می‌دهد از روی نگرانی و نارضایتی از عملکرد اجرایی برخی از آنهاست که واقعا به حق و انصاف است.

وی ادامه داد: برخی افراد در این شهرستان با تشکیل نهادهای مردمی و انباشته کردن ثروت به مردم خرمشهر ظلم می‌کنند و حتی حاضر نیستند زن و بچه خود را برای اقامت و زندگی به این منطقه بیاورند.

سامری خاطرنشان کرد: اینها دغدغه‌های خرمشهر است که با وجود گذشت این همه سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز اجازه نمی‌دهد این شهرستان پیشرفت کند.

وی ادامه داد: از امام جمعه خرمشهر تقاضا دارم با ماندن در این شهر به رفع مشکلات مردم بپردازد، رسالت بزرگ خود را همچنان انجام دهد و با رفتن از خرمشهر، فضا را برای فرصت طلبان و سودجویان باز نکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار