اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
شوشان: اجلاس مدیران مدارس علمیه خوزستان، با محوریت برنامه های قرآنی برگزار شد. به گزارش رسا ، اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خوزستان، روز گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل سالن جلسات حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در نوبت صبح این اجلاسیه آیات سید محمد علی موسوی جزایری و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بیان سخنان خود پرداختند.

جلسه بعد از ظهر با محوریت فعالیت های قرآنی صورت گرفته در مدارس علمیه استان خوزستان برگزار شد و هر کدام از مدیران مدارس علمیه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

برپایی محافل تلاوت های روزانه قرآن کریم، برگزاری جلسات درس اخلاق علما با محوریت قرآن در مدارس علمیه، اجرای طرح های حفظ قران کریم به صورت جزء به جزء و اهدا قرآن همراه با تفسیر به طلاب از برنامه هایی بود که در مدارس علمیه استان برگزار شده است و مدیران مدارس در این جلسه به بیان آن ها پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان بر اهمیت انجام اقداماتی مبنی بر آشنایی طلاب با فرقه های ضاله و نوظهور تأکید کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اهمیت افزایش برنامه های قرآنی مدارس اظهار داشت: محور برنامه ها و فعالیت های مدارس علمیه باید قرآن قرار گیرد.

حجت الاسلام امینی، امام جمعه مسجد سلیمان از زحمات مدیریت حوزه علمیه خوزستان در جهت تأسیس مدارس علمیه المهدی(عج) و الزهرا(س) مسجد سلیمان تشکر کرد و گفت: تأسیس این مدارس علمیه تأثیر بسزایی در افزایش سطح معنوی شهرستان و مبارزه با تهاجمات دشمن را داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار