شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
شوشان: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در طول سال‌های 91 و 92، بیش از 94 هزار مقاله به این دانشگاه ارائه شده است.

به گزارش فارس ، خلیل رنجبر در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر استان اظهار کرد: اعلام سیاسیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی از جمله اهداف مهم هفته پژوهش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر کاربردی کردن پژوهش و فناوری باید به سمتی حرکت کرد که در ‌‌نهایت منجر به فناوری شود، افزود: تعمیق و اشاعه فرهنگ پژوهش و کارآفرینی، فراهم آوردن شرایط مناسب و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با صنایع، شناسایی مشکلات و کمبود‌ها و برنامه ریزی برای آینده پژوهش از عمده نقش‌های هفته پژوهش به شمار می‌روند.

معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: کشور ما به لحاظ تولید علم با 4/1 درصد جزو 20 کشور بر‌تر جهان و نخستین کشور در منطقه به شمار می‌رود.

رنجبر با بیان اینکه در بخش فناوری نانو رتبه هشتم جهان را به خود اختصاص داده‌ایم افزود: در این بخش چهار درصد از تولیدات علمی جهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی در پایان گفت: در سال‌های 91 و 92 بیش از 20 تفاهم نامه با سایر ارگان‌های استان به امضا رسانده‌، همچنین در طول این مدت بیش از 94 هزار مقاله به دست ما رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار