شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
شوشان: پایگاه اطلاع‌رسانی حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان به مباحث مهمی همچون اقتدار انقلاب اسلامی ایران، ضربان انقلاب اسلامی، عاشورای حسینی در مقتل فرزندان خمینی، نفوذ موج عاشورایی در عمق کشورهای شرق و غرب و نمی‌گذاریم امام خامنه‌ای بدون علمدار بماند، اشاره کرده است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی شامل عناوینی همچون صفحه اصلی، اخبار مهم، یادداشت، سخنرانی، حوزه علمیه، مهدویت، جلسه حدیث کسا، عصر امام خمینی(ره)، مصاحبه و العربیه است که هر عنوان مباحث ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

در بخشی از این پایگاه در یادداشتی با عنوان «آمریکا دیگر یک امپراطوری نیست»، می‌خوانیم: «ثروتمندترین کشور جهان نباید به این واقعیت تن در دهد که ما بیشترین نرخ جنایات را در جهان داشته باشیم و شمار آمریکاییانى که در مدت جنگ خلیج فارس در ایالات متحده کشته شدند بیست برابر کسانى باشد که در میدان جنگ به قتل رسیدند.

ثروتمندترین کشور جهان نباید به این حقیقت تن در دهد که یک طبقه محروم همیشگى به وجود بیاید و وجود آن شهرهاى ما را آن قدر ناامن کند که دیگر جاى زندگى نباشد، وضع بسیارى از شهرهاى امروزه از آن روزى که پرزیدنت جانسون برنامه جامعه بزرگ را به راه انداخت‏ بدتر است.

نکته در خور توجه این جاست که افول امپراتورى و تمدنى که بر مبناى باورهاى ماتریالیستى رشد و توسعه یافت، کمتر با تنزل قدرت اقتصادى، سیاسى و نظامى سر و کار داشته و ریشه آن را باید در گسیختگى‏هاى معنوى، اخلاقى، خانوادگى و اجتماعى جست و جو کرد.

امواج ویران کننده جنایت و خشونت، تجاوز، اعتیاد، ابتذال اخلاقى و فرو پاشى نهاد خانواده، حرص و طمع مادى، تنزیل اصول معنوى، رشوه خوارى، فساد، فردگرایى، خودخواهى و بالاتر از همه عدم وجود یک مرکز و قدرت معنوى، ایالات متحده را دچار بحران‌هاى اجتماعى و سیاسى کرده است.

البته این واقعیت غیر قابل انکارى است که آمریکا با برخوردارى از تکنولوژى پیشرفته، قدرت عظیم نظامى ثروتمندترین کشور دنیاست، اما آنچه بدیهى مى‏نماید این است که ثروتمندترین کشور دنیا به لحاظ گرفتار آمدن در دام فقر معنوى، امروز از غلبه بر بحران‌هاى عظیم اجتماعى و فرهنگى خود درمانده گشته است».

فیلم، صدا، عکس، پیوندها، چند رسانه‌ای، ویدئو، اشتراک اخبار، خوراک، ارتباط با مدیریت سایت، درباره ما و پیشخوان عمومی از دیگر بخش‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی است.

همچنین در بخش پیوندها به موضوعاتی همچون حوادث مصر، سبک زندگی اسلامی، چرا آقا را سانسور خبری می‌کنند، عضویت در سامانه خبری، حرکات انفعالی استکبار و خیزش ملت‌ها اشاره شده است.

در بخش آرشیو فیلم کلیپی بارگذاری شده که در آن حضرت آیت‌الله بهجت جملات طلایی درباره نماز اول وقت می‌فرمایند که به این شرح است: «مطلق نماز را اگر کسی مقید باشد در اول وقت، به نماز عالی می‌رسد، می‌رسد خودش تکوینا، شیئا فشیئا ورود بالاتر می‌رود».

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://hajati.org مراجعه کنند


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار