شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان از موقع رگبارهاي پراكنده در سطح استان از ظرف فردا به بعد خبر داد.

غلام‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: بررسي وضعيت سينوپتيكي نشان‌دهنده عبور خط ناپايدار در لايه مياني جو است كه از اواخر وقت امروز، چهارشنبه به همراه تقويت نسبي سامانه كم‌فشار در سطح زمين زمين موجب ابرناكي و از ظهر فردا، پنج شنبه باوقوع رگبارهاي پراكنده در سطح استان همراه خواهد بود.

 وي ادامه داد: بر همين اساس در 24 ساعت آينده آسمان مناطق شمالي و ارتفاعات شمال صاف تا قسمتي ابري، گاهي وزش باد و از فردا ظهر فردا(پنج‌شنبه) به تدريج ابرناكي، گاهي توام با وزش باد و از ظهر ، همراه با رگبار، آسمان ارتفاعات شرقي و نيمه شرقي استان صاف همراه با غبار از اوايل صبح فردا، گاهي توام با وزش باد و احتمال رگبارهاي پراكنده و آسمان مناطق مركزي صاف، بعضا با مه يا مه رقيق از حوالي شب به تدريج با ابرناكي در برخي ساعات همراه با وزش باد و احتمال رگبار پراكنده پيش بيني مي‌شود.

 معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: حداكثر دماي هواي اهواز به 16 درجه و حداقل به 8 درجه سانتي گراد خواهد رسيد. در 24 ساعت گذشته نيز ايذه با 20 درجه سانتي گراد و بستان و دزفول با يك درجه سانتي گراد به ترتيب گرم ترين و خنك ترين نقاط استان گزارش شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار