شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
شوشان: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد اساس کار این باشگاه برای مبنای تشویق است نه تنبیه.

علی پورکیانی در گفتگو با تسنیم در خصوص شکست خانگی استقلال خوزستان مقابل ملوان بندرانزلی عنوان کرد: متاسفانه برخلاف بازی خوبی که انجام دادیم نتیجه را واگذار کردیم. فوتبال پستی و بلندی زیادی دارد و یک روز برنده و روز دیگر بازنده می‌شوید. باید شکست برابر ملوان را فراموش کرده و از نظر روحی و روانی خود را برای دیدار با نفت در تهران آماده کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان به خاطر شکست مقابل ملوان بندرانزلی جریمه خواهند شد یا نه، اظهار داشت: اساس کار ما بر مبنای تشویق است نه تنبیه. از حالا نیز به فکر بازی بعدی خود خواهیم بود تا بتوانیم با یک نتیجه خوب این شکست را فراموش کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه این شکست‌ها آبی‌پوشان خوزستانی را از هدف‌شان دور نمی‌کند، خاطرنشان کرد: قرار نیست با یک شکست از هدف‌مان دور شویم. هرچند اگر هم از شرایط برد خارج شویم اتفاقی است که در فوتبال می‌افتد و نباید به این مسائل فکر کنیم.

پورکیانی ادامه داد: استقلال خوزستان مطمئناً رتبه‌های میانه جدول را می‌خواهد و از آن تیم‌هایی نیستیم که برای نیفتادن بجنگیم. این شکست‌ها نیز تاثیری در روند ما نخواهد داشت و دیدید که در این هفته هم رتبه‌مان در جدول تغییری نداشت. متاسفانه یا خوشبختانه تیم‌های پایین‌تر از ما هم نتوانستند پیروز شوند تا در جدول اتفاق خاصی نیافتد. البته اگر می‌توانستیم ملوان را شکست دهیم خیلی بهتر بود که متاسفانه اینطور نشد.

وی از عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: تیم ما بهترین بازی عمر فوتبال خوزستان را مقابل ملوان انجام داد و یک بازی بسیار خوب و فنی را به نمایش گذاشتیم اما روز ما نبود و شکست خوردیم. تا به اینجا از عملکرد کادر فنی هم راضی هستیم و آنها زحمات زیادی برای تیم می‌کشند که جای دارد به آنها خسته نباشید بگویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار