شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
 فرماندار اهواز، از برگزاری تجمع بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شوشان ، مهندس عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، در جلسه برنامه ریزی اربعین حسینی، گفت: این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه (2 دی) مصادف با اربعین حسینی در جوار حسینیه عاشقان ثارالله در محل چهار راه آیت اله طالقانی برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه دراین روز هیأت های مذهبی از چهارراه زند به سوی چهارراه مذهبی حرکت می کنند و مراسم با قرائت دعای اربعین و اجرای مداحان هیأت های مذهبی، حاج صادق آهنگران و نزار قطری برگزار می شود، افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم و پخش زنده از طریق شبکه های تلویزیونی فراهم شده است.

 وی ضمن تقدیر از عملکرد شایسته صدا و سیمای مرکز خوزستان در انعکاس برنامه ها و مراسم ایام محرم اضافه کرد: اطلاع رسانی و انعکاس مناسب ضمن نمایش شور حسینی و عشق مردم خوزستان و اهواز به اهل بیت(ع) موجب حضور بیشتر و بهتر مردم در این مراسم می شود و به همین دلیل همه دستگاه های فرهنگی باید در فراهم آوردن زمینه آن تلاش کنند.

 مسلم رحیمی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان، نیز در این جلسه با اشاره به عزیمت پیوسته کاروان های عاشقان اهل بیت(ع) به کربلای معلی برای حضور در مراسم اربعین حسینی، تصریح کرد: این لطف خداوند متعال به جهان اسلام و تشیع است و باید از این فرصت ها برای نمایش عظمت اسلام استفاده کنیم.

 وی عنوان کرد: انعکاس به موقع و مناسب رسانه ای مراسم باشکوه عزاداری امام حسین(ع) اهمیت ویژه ای دارد و امسال در ایام محرم برای نخستین بار در 14 نقطه مختلف خوزستان پخش زنده تلویزیونی داشتیم که هماهنگی این موضوع به ویژه برای نخستین بار کار بسیار دشواری است که به یاری خداوند متعال انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: شهر اهواز ظرفیت قابل توجهی برای تدارک برگزاری مراسم باشکوه و نمایش رسانه ای حضور عظیم مردم عاشق اهل بیت(ع) دارد که نیازمند عزم و همکاری دستگاه های مختلف است و به یاری خداوند و برکت حضور مردم محقق خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار