شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه خوزستان شرایط سختی را پشت سر گذاشته، در حال حاضر نیازمند توجه بیشتر و سرمایه گذاری جدی تر دولت برای جبران عقب ماندگی موجود هستیم.آیت الله سید علی موسوی جزایری در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی تولیدی، صادراتی و خدمات فنی مهندسی خوزستان در منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به امکانات و پتانسیلهای موجود در استان، توجه به استان توجه به کل کشور خواهد بود زیرا منافع استان منافع تمام کشور را در بر دارد.

وی عنوان کرد: ایران کشور اسلامی است و ملت ایران فخر و عزت و پیشرفتهای خود را مدیون زندگی زیر پرچم اهل بیت(ع) است.

موسوی جزایری با اشاره به تواناییهای کشور ایران در دستیابی به مسائلی چون انرژی هسته ای، صنعت، تجارت و کشاورزی، افزود: اینکه ایران امروز با سربلندی راه خود را ادامه می دهد و زیر سلطه استکبار قرار نمی گیرد، به دلیل ولایتمداری مردم و عشق به اهل بیت ائمه اطهار(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه استکبار و در راس آنها صهیونیست و آمریکا از اتحاد دو کشور ایران و عراق نگران هستند، تصریح کرد: ایران و عراق هر دو یک قدرت منطقه ای هستند و در صورتی که اتحاد و برابری میان دو کشور وجود داشته باشد به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل می شوند که هیچ قدرتی نخواهد توانست با آن مقابله کند.

موسوی جزایری ادامه داد: اتحاد و همدلی و همکاری دو ملت ایران و عراق مجالی برای مقابله صهیونیستها و استکبار جهانی باقی نمی گذارد.

نمایشگاه توانمندیهای تولیدی، صادراتی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان دهم تا سیزدهم اردیبهشت در منطقه آزاد تجاری- صنعتی اروند برگزار می شود. آخرین دستاوردهای استان در بخش مصالح ساختمانی، موادغذایی، چینی آلات و یراق آلات در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار