شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان و حسن ربیعی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به همراه کار کنان این اداره با آیت اله موسوی جزایری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز  دیدار کردند.

آیت اله موسوی جزایری در این دیدار با تقدیر از زحمات حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تشرع و تقید حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امورخیریه کشور سبب تحول در این سازمان شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز بیان داشت : دغدغه های دینی ایشان نظارت بر حسن اجرای نیات واقفین است که این اقدام مهمی است.
نماینده ولی فقیه در ادامه ضمن اظهار مسرت از اقدامات و فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت : اجرای نیت واقفین و نذرکنندگان واجب الرعایه است و اهتمام اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در این زمینه قابل تقدیر است. آیت الله موسوی جزایری همچنین ضمن حمایت از فعالیت موسسه قرض الحسنه راسخون در استان خوزستان گفت : ارائه تسهیلات بدون بهره از سوی این موسسه مصداق بارز کار خیر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان نیز در این دیدار از تغییر سیستم سنتی به مکانیزه خبر داد و گفت : با اجرای این سیستم تمامی نذورات نقدی و هدایای مردمی پس از جمع آوری در بقاع شاخص استان مستقیما و به شکل آنلاین به حساب آن بقعه در همان شهر واریز می شود.  

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment رابطه شما با اداره اوقاف به نظر .... است الله اعلم ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار