حمایت سید شریف حسینی از سودانی / لیست جبهه پایداری / کاندیداهای راه یافته / سودانی : اختلاس بزرگ را فریاد زدم / سید شکرخدا موسوی : خودخواهی های دولت باعث گرانی / جویجری : فراموشی یک طرح در دوره اصلاحات / فلسفی : اصفهانی ها خوب می دانند...

"> بسته خبری شوشان / آخرین اخبار انتخاباتی خوزستان
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

حمایت سید شریف حسینی از سودانی / لیست جبهه پایداری / کاندیداهای راه یافته / سودانی : اختلاس بزرگ را فریاد زدم / سید شکرخدا موسوی : خودخواهی های دولت باعث گرانی / جویجری : فراموشی یک طرح در دوره اصلاحات / فلسفی : اصفهانی ها خوب می دانند...

 

شوشان : چند روز مانده به مرحله دوم انتخابات مجلس، برخی از شهرهای خوزستان که انتخابات اش به دور دوم کشیده شده است شور و حال انتخاباتی به خود گرفت.

تعداد صندوق های رای

*تعداد صندوق های رای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان  1540 صندوق است. در مرحله دوم انتخابات در شش حوزه انتخابيه اهواز و باوي، آبادان،‌ دزفول، بهبهان، ايذه و باغملك، دشت‌آزادگان و هويزه انجام مي‌شود كه در اهواز 620 صندوق، آبادان 142 صندوق، دشت آزادگان و هويزه 121 صندوق، بهبهان 129 صندوق، ايذه و باغملك 240 صندوق و جمعا يك هزار و 100 صندوق ثابت و 440 صندوق سيار هستند.

تعداد کاندیداها و نمایندگان راه یافته

*در مرحله نخست انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان خوزستان از 14 حوزه انتخابيه هشت حوزه تعيين تكليف شدند و از ميان 18 نماينده مجلس 10 نماينده انتخاب و به مجلس راه يافتند. در مرحله دوم انتخابات 16 كانديدا براي احراز هشت كرسي رقابت مي‌كنند كه در اهواز و آبادان هر كدام چهار نفر و دزفول، دشت آزادگان و هويزه، ايذه و باغملك و بهبهان هر كدام 2 نفر كانديداي نمايندگي مجلس هستند.

خاطره گویی

* رییس ستاد انتخابات استان در یک نشست مطبوعاتی به ذکر خاطره ای از زمان فرماندار بودنش در شهرستان رامهرمز اشاره کرد که شنیدنش خالی از لطف نیست. در سال 66 فرماندار یکی از شهرهای استان  بودم.در آن زمان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ... را در موعد قانونی باید برگزار می کردیم که متوجه شدیم نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به نفع یک کاندیدای خاص در آن زمان نیرو گیری و به نوعی سازماندهی شده بودند. با اقدام به موقع و سریع توانستیم شب قبل از انتخابات از شهری دیگر تعدادی افراد ذیصلاح را برای عهده دار شدن سمت نماینده فرماندار در شعبه های اخذ رای انتخاب و به شهرستان ... گسیل کنیم. تغییر ناگهانی نمایندگان فرماندار باعث شد انتخابات بدون هیچ خدشه  و ابهامی برگزار شود.

آتش زدن بنر های یک ستاد

سایت سدید نیوز نوشت :خبرهای رسیده حاکی از آن است که گروهی ناشناس به صورت هماهنگ اقدام به آتش زدن بنر های ستادهای مهندس محمد جعفر فلسفی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در نقاط مختلف شهر اهواز کردند.

استفاده از دختران جوان برای تبلیغات !

بر اساس مشاهدات عینی برخی افراد مطلع برخی کاندیداها اخیرا با استفاده از سبک تبلیغاتی م. م در انتخابات ریاست جمهوری به استفاده از دختران جوان روی آورده و در برخی چهارراه های شهر اهواز از این حربه برای توزیع اقلام تبلیغاتی استفاده می کنند.

موافق اعلام اسمم در لیست نیستم

عزیزا... سالاری کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه بهبهان اعلام کرد، با اعلام اسمش در لیس جبهه ی ایستادگی موافق نیست.

به لهجه دزفولی سخن بگویید

در جلسه مناظره کاندیداهای دزفول ، یکی از اعضای شورای شهر دزفول از قاسمی و پاپی سئوال می کند” با توجه به اینکه شما می‌خواهید نماینده دزفول باشید، در صورت امکان به زبان دزفولی سخن بگویید !

بازار داغ مناظره

بازار داغ مناظرات انتخاباتی در اهواز این روزها داغ است و برخی کاندیداها هر یک جداگانه یا به صورت جمعی و مناظره ای به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

فلسفی : اصفهانی ها خوب می دانند....

فلسفی  کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز در یک مناظره مطبوعاتی گفت: اصفهانی ها امروز خیلی خوب می دانند که باید چگونه و چه کسی را برای حمایت از آنها در مجلس انتخاب کنند.

جویجری : فراموشی در دوره اصلاحات

طرح احیای زمین های کشاورزی خوزستان با روی کار آمدن دولت اصلاحات فراموش شد و دلیل آن نیز برای مردم جای سوال باقی گذاشت، بطوریکه  مقام معظم رهبری در سال 1385 با حضور در دهلاویه اعلام کردند اگر آن طرح در خوزستان اجرای می شد، چهره خوزستان تغییر می کرد و مشکل بیکاری رفع می شود

سید شکرخدا موسوی : خودخواهی های دولت

سید شکرخدا موسوی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع انتقال آب کارون گفت: طی 6 سال اخیر و بویژه یکسال گذشته گرانی در بازار به سرعت افزایش پیدا کرده است، که در این میان خودخواهی های دولت موجب شد تا یک شبه بسیاری از اقلام افزایش چند برابری پیدا کنند.

سودانی : اولین بار من اختلاس بزرگ را فریاد زدم

ناصر سودانی نماینده مردم اهواز و کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اهواز گفت: استان خوزستان در شرایط نامطلوب محرومیت و فقر به سر می برد، پسندیده نیست بخش زیادی از مردم این استان با این همه ظرفیت در محرومیت به سر ببرند . وی همچنین گفت که اولین بار من در خوزستان اختلاس را فریاد زدم و به مسئولین گوشزد کردم.

کاندیداهای راه یافته

*حوزه انتخابیه آبادان : غلامرضا شرفی، محمدسعید انصاری، سید حسین دهدشتی و جلیل مختار

در حوزه انتخابیه اهواز و باوی:  سیدشکرخدا موسوی، شبیب جویجری، ناصر سودانی، محمدجعفر فلسفی

در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک :  حجت الله درویش پور و سید هادی طباطبایی

در حوزه انتخابیه بهبهان: عزیزالله سالاری و محمدباقر شریعتی

در حوزه انتخابیه دزفول : محمدعلی قاسمی، عباس پاپی زاده پالنگان

در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه : هاشم سواری و ناصر صالحی

نامزدهای دور دوم جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان

آبادان : غلامرضا شرفی

دزفول : محمدعلی قاسمی

اهواز : ناصر سودانی /  شکرخدا موسوی / جعفر فلسفی

دشت آزادگان : هاشم سواری

تبلیغات نامزدهای تهران در یك كلانشهر!

خبرنگار ایرنا از یكی از استان های غربی كشور گزارش داده كه تنور تبلیغات انتخاباتی در این استان با نزدیك شدن به روز برگزاری مرحله دوم انتخابات داغ شده است.

یكی از حواشی جالب توجه در آخرین تكاپوهای تبلیغاتی نامزدها و هواداران آنها در این استان، پخش اقلام تبلیغاتی دو تن از نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مركز این استان بود.

اعلام حمایت از سودانی

شنیده شده است  سید شریف حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی از ناصر سودانی کاندیدای مرحله دوم انتخابات اهواز اعلام حمایت نموده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار