شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
شوشان: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت : با بهره برداری از شبکه جدید توزیع آب و انشعابات خانگی کوی ولیعصر آبادان فشار شبکه توزیع آب این منطقه افزایش یافت.
محمدعلی صنیعی نژاد در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این مطلب افزود : از سال 89 بهینه سازی و اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب و فاقد کنتور کوی ولیعصر آبادان در دستور کار شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت که با جایگزین کردن 23 هزار متر لوله پلی اتیلن در اقطار 75 الی 355 و نصب 2 هزار و 200 فقره انشعاب خانگی به همراه کنتور ، شبکه توزیع آب این منطقه بطور کامل اصلاح و بازسازی گردید.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح 2 میلیارد تومان اجرا گردید در بیان اهداف این طرح خاطر نشان کرد : با این اقدام ضمن تقویت فشار شبکه توزیع آب کوی ولیعصر از هدررفت آب و افت فشار ناگهانی به نحو محسوسی جلوگیری شده است. 
رییس هیئت مدیره آبفای استان با اشاره به پرهزینه بودن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از منابع آبهای سطحی بر مصرف بهینه و صحیح آب تاکید کرد و گفت : هم اکنون همزمان با اجرای شبکه فاضلاب اصلاح شبکه آب برخی مناطق آبادان از جمله شطیط و علوانیه در حال انجام است.
گفتنی است : طول شبکه توزیع آب شرب آبادان 700 کیلومتر است که طی سالیان گذشته 400 کیلومتر آن اصلاح شده و 300 کیلومتر دیگر آن نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار