شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
شوشان: بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حضور 21 عضو این شورا در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.
در این جلسه آقایان سید محمدجواد رضوی، جانعلی خورشیدی و خانم مریم ابریشمکار به ایراد نطق قبل از دستور پرداختند.
جانعلی خورشیدی عضو شورای شهر اهواز در این نشست با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان گفت: قطعا انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد در سفرهای استانی موجب خیر و برکت برای خوزستانی های قدردان و ولایت مدار خواهد شد.
خورشیدی دکتر روحانی را مورد خطاب قرار داد و با اشاره به خاطره سفر وی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری و خواسته یکی از شهروندان همنام حسن روحانی گفت: آن روز آن شهروند همنام رییس جمهور خطاب به روحانی گفت: شما حسن روحانی مسئول امنیت ملی و کاندیدای ریاست جمهوری هسیتد و من حسن روحانی شهروند اهوازی هستم که از بیکاری رنج می برم، آقای رییس جمهور من جانعلی خورشیدی نماینده ی حسن روحانی های اهوازی در شورای شهر به شما می گویم مردم خوزستان و اهواز در تب بیکاری می سوزند و جوانه ی امیدی که شما دولت تدبیر و امید در دل مردم نهاده اید موجبات خرسندی مردم گردیده است.
این عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: امیدواریم با درایت شما بیکاری در ایران اسلامی و به خصوص خوزستان قهرمان ریشه کن شود .
خورشیدی ادامه داد: جناب رییس جمهور جاده های خوزستان به ارابه های مرگی تبدیل شده اند که هر روز خانواده ای را در سوگ عزیزانشان داغدار می کنند و ما نمایندگان تنها با رفتن به مراسم سوگواری آنها بسنده می کنیم.
وی ادامه داد: جناب آقای روحانی خوزستان و خوزستانی سخاوت را از کارون و صلابت و اقتدار را از کوه های زاگرس به ارث برده است. کارون را از ما خوزستانی ها دریغ نفرمایید. این عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: رییس جمهوری که برآیند حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری هستید طبق قانون شوراها و بر اساس قانون اساسی، شوراها اختیاراتی دارند که متاسفانه دستگاه های اجرایی هنوز نتوانسته اند خود را با مقررات شورا تطبیق دهند.
خورشیدی بیان داشت: انتظار می رود بهد احترام رای مردم در حمایت از شوراها به دستگاه های اجرایی اعلام فرمایید تا در جهت خدمت رسانی به مردم ولایتمدار اهواز گامی اساسی برداشته شود چرا که به فرموده امام راحل خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment خورشیدی جان جنابعالی که عضو لیست اصولگرایان بودید بهتر نبود در دولت هم طیف خودتان بیشتر چانه زنی. میفرمودید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار