شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۱
وزیراطلاعات
وزیر اطلاعات با اشاره به تبلیغات زهرآگین دشمن و افراد منحرف در خوزستان یادآور شد اینها طوری در تبلیغات خود وانمود می کنند که گویی مردم خوزستان عشق به اهل بیت ندارند ولی ما خداوند را شاکریم که با وجود علمای عزیز ، خوزستان همچنان دژ محکم تشیع و ولایت است
 وزیر اطلاعات با تجلیل از مجاهدت ها وتلاش های طاقت فرسای علمای شیعه در طول تاریخ پرافتخار تشیع و نقش برجسته و ممتاز آنان در صیانت از اعتقادات ، نوامیس و امنیت فکری مردم گفت: امنیت پایدار ، امنیتی است که از اعتقادات مردم برخیزد.

حجت الاسلام ˈسیدمحمود علویˈ دوشنبه شب در آستانه سفر رییس جمهوری به استان خوزستان در دیدار با علما ، نمایندگان مردم خوزستان در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی افزود: اگر مجاهدت های روحانیت پاکباز و روشن ضمیر در طول تاریخ سرخ شیعه نبود خبری از اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نبود.

وی در این دیدار که در بیت آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برگزار شد از تلاش های مخلصانه علمای حوزه های علمیه خوزستان به ویژه آیت االه موسوی جزایری در تعمیق فرهنگ تشیع و ترویج مکتب اهل بیت(ع) تقدیر کرد و گفت: اگر ما در سنگر امنیت جامعه مشغول خدمت هستیم این علمای عزیز استان هستند که از اعتقادات و فرهنگ جامعه که زیربنای امنیت فکری و روحی مردم است سنگربانی می کنند و با کجی ها و انحرافات مبارزه می کنند.

وزیر اطلاعات از خوزستان به عنوان دژ و دروازه ورود تشیع و سنگر مستحکم شیعه در طول تاریخ نام برد و در ادامه با بیان سختی ها و تلاش شبانه روزی علمای استان در ارتقا فرهنگ اسلامی اظهارداشت: کارنامه روحانیت شیعه در ترویج مکتب اهل بیت (ع) و مسوولیت پذیری آنان در مقابله با انحرافات بسیار درخشان و ممتاز است و علمای تشیع در زمان هایی که احساس تکلیف می کردند با تمان توان و وجود آستین همت بالا می زدند و جان خود را در این راه تقدیم اسلام و زنده نگه داشتن فرهنگ تشیع می کردند.

وی با تجلیل از شیخ فضل الله نوری که یک تنه مقابل انحرافات ایستاد و همچنین از آیت الله کاشانی که نقش مهمی در ملی کردن صنعت نفت داشت اظهار داشت: این کار علمای شیعه بوده ، آنجا که عرصه فریاد بود ، فریاد می زدند تا مردم و اعتقادات آنان آسیب نبیند.

حجت الاسلام علوی در ادامه گفت: حفاظت و صیانت از مرزهای اعتقادی ، راه و خط اصلی علمای شیعه در دوران های مختلف بوده و به فضل الهی این راه پرافتخار با وجود موانع و توطئه های دشمن ادامه خواهد یافت.

وزیر اطلاعات با اشاره به تبلیغات زهرآگین دشمن و افراد منحرف در خوزستان یادآور شد اینها طوری در تبلیغات خود وانمود می کنند که گویی مردم خوزستان عشق به اهل بیت ندارند ولی ما خداوند را شاکریم که با وجود علمای عزیز ، خوزستان همچنان دژ محکم تشیع و ولایت است و اقدامات دشمن نتوانسته ذره ای در اراده محکم آتان خللی وارد کند.

بنا به این گزارش در این نشست که حجت الاسلامˈعلی یونسیˈ دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و ˈعبدالحسن مقتداییˈ استاندار خوزستان و شهردار اهواز حضور داشتند گزارشی از پیشرفت کمی و کیفی حوزه های علمیه و اقدامات فرهنگی و رسانه ای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در راه اندازی اخیر شبکه ماهواره ای ˈالاهوازˈ و دانشگاه مجازی امیرالمومنین (ع) اهواز ارائه شد. 

وزیر اطلاعات در سفر به خوزستان روز دوشنبه در همایش معتمدین سران طوایف عشایر عرب خوزستان شرکت کرد و در جمع آنان سخنرانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار