شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: مشکلی برای احداث پالایشگاه پلدختر وجود ندارد.

محمدحسین بازگیر در گفت‎وگو‌ با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، به آخرین وضعیت پالایشگاه پلدختر اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ سرمایه‎گذاری برای این پالایشگاه وجود نداشت که با پیگیری‎های استاندار لرستان، سرمایه‎گذار جدیدی پیدا شده است.

وی با بیان اینکه با آمدن سرمایه‎گذار بسیاری از مسائل و موانع پیش‎روی احداث این پالایشگاه برداشته خواهد شد، تصریح کرد: به هیچ عنوان مشکلی برای احداث این صنعت در شهرستان پلدختر وجود ندارد، طرح ارزیابی زیست محیطی پالایشگاه‎ با همکاری محیط زیست استان انجام و سپس مجوزهای لازم را خواهیم داد.

این مقام مسئول معتقد است: در پلدختر ظرفیت احداث چندین پالایشگاه وجود دارد که با رعایت ضوابط استقرار زیستگاه‎ها، روستاها و... می‎توان آنها را عملی کرد.

بازگیر با تاکید بر اینکه پالایشگاه پلدختر در بحث ضوابط مشکلی ندارد، گفت: قبلا کسی وجود نداشت تا طرح ارزیابی از این پالایشگاه به ما ارائه دهد، ولی حالا که مجری و سرمایه‎گذار آمده، با وی همکاری لازم را خواهیم داشت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
abu
|
United States
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment خدا به اندیمشک و دزفول و شوش رحم کنه! سدها کم بودند، پالایشگاه هم اضافه شد! دیگه آب سالم هم برامون نمی مونه! کاش پلدختر هم یه چندتا از این کفن پوشا داشت!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار