شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
 شوشان، برنج تولیدی کشور برنج سبد کالایی را به طور کامل تامین می كند.
دبیر انجمن برنج گفت: متاسفانه به دلیل پر بودن انبارهای دولت از برنج هندی، برنج ایرانی نتوانست جایی در سبد کالایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ برای تامین برنج سبد کالایی که قرار است در اختیار برخی شهروندان قرار بگیرد بنا بود از برنج ایرانی استفاده شود که گویی مافیای واردکنندگان برنج خارجی سبد کالایی را از برنج ایرانی محروم کرده‌اند.

جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج  وجود تناژ بالای برنج هندی در کشور را دلیل تصمیم اتخاذ شده دانست و اظهار داشت: جای گرفتن برنج ایرانی در سبد کالایی فرصت خوبی بود که مردم بتوانند از این برنج استفاده کنند که متاسفانه به دلیل پربودن انبارهای دولت از برنج هندی این امر محقق نشد.

دبیر انجمن برنج در پاسخ به این سئوال که دلیل این اتفاق کفاف ندادن تولید داخل است گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و تولید برنج کشور قادر به تامین برنج سبد کالایی به طور کامل بود.

همچنین عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصو ص این تغییر رویکرد اظهار داشت: از لحاظ کمیت مشکلی برای تامین تولید برنج نداریم و با توجه به اینکه امسال، سال حمایت از تولید ملی نام‌گذاری شده است این تصمیم نابخردمندانه به نظر می‌آید.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم مخالفت و ناراحت این موضوع هستم و امیدوارم دلیل موجهی پشت این تصمیم وجو داشته باشد.

هدایت الله میرمرادزهی در این خصوص به ایلنا گفت: به طور قطع باید کمبودی برای تولید وجود داشته باشد که دولت راضی به این کار شده است در غیر این صورت هیچ دلیلی منطقی برای این تغییر وجود ندارد.

وی با تاکید بر تایید سازمان‌های مربوطه به ورود برنج‌های آلوده هندی گفت: امیدوار هستیم نظارت کامل در این خصوص صورت بگیرد و خدای نکرده برنج آلوده‌ای به دست مردم داده نشود.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
comment
0
0
comment این برنج ها رو از جایی که آوردید بر گردونید با جان مردم بازی نکنید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار