شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
هوای اهواز ابری بود، مه غلیظی همه جا را گرفته و دید را تا حد زیادی کاهش داده بود، شب دوشنبه قرار بود برای پوشش سفر رییس جمهوری به اهواز برویم اما شدت مه، پروازها را یکی پس از دیگری به تاخیر انداخت و در نهایت لغو کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه گذشته به خوزستان سفر کرد، سفری که همه منتظر بودند تا ببینند چگونه انجام می شود.

پروازمان ساعت 16 روز دوشنبه بود که به دلیل مه گرفتگی پرواز به ساعت 19 عقب افتاد و به همین ترتیب تاخیر پرواز تا پاسی از شب ادامه داشت که در نهایت و پس از ساعتها انتظار در فرودگاه مهرآباد تهران، پس از لغو پرواز، ساعت 23 فرودگاه را ترک کرده و به خانه بازگشتیم، فردا صبح دوباره پرواز با کمی تاخیر مواجه شد اما در نهایت نزدیک ظهر به اهواز رسیدیم.

در این میان و در حال و هوای تاخیر و لغو شدن پروازها و رفت و آمد چندین باره به فرودگاه، تعدادی از خبرنگاران رادچار سردرگمی کرده بود،

دقایقی پس از فرود آمدن هواپیمای ما، هواپیمای حامل رییس جمهوری نیز به زمین نشست، دکتر روحانی در حالی که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رقیب انتخاباتی وی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که هر دو خوزستانی هستند، پشت سر وی ایستاده بودند، از پله های هواپیما به پایین آمد. حدود 15 - 16 نفر از اعضای دولت نیز پس از آنها پیاده شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار