شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۵۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
سخنگوی دولت:
گویا برخی موضع اعتدال ما را نمی‌خواهند و خواهان این هستند که افراطی و تفریطی عمل کنند. چنین نگاهی یک نگاه افراط گرایانه و یا تفریط گرایانه است.
خبرنگاری از نوبخت پرسید با وجود اینکه دولت از قبل اعلام کرده بود که برنامه‌ریزی برای استقبال صورت نخواهد گرفت، اما ما شاهد بودیم این نوع استقبال از رئیس‌جمهور در شان مردم آن منطقه نبود و مردم نباید به دنبال ماشین آقای رییس‌جمهور می‌دویدند؛چراکه این نکته یادآور سفرهای استانی دولت قبل بود، گفت: گاهی ممکن است نمایندگان استانی دولت بسیج می‌شوند تا جلوه‌ای از حضور مردم را نشان دهند و افتخارشان هم این است که هرچه گسترده‌تر و سازمان‌یافته‌تر مردم را به صحنه بیاورند و شما ابزارهای موجود را در این راستا می‌دانید که می‌شود با تعطیل کردن تجمع‌های جمعیتی مردم را به خیابان‌ها کشاند.

سخنگوی دولت در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که اعلام کردم، ما در همان روز حتی برنامه‌های امتحانی واحدهای آموزشی را نیز به تاخیر نینداختیم که این خود نشان می‌دهد عزم و اراده‌ای برای این‌که مردم سازمان یافته به خیابان‌ها کشانده شوند، وجود نداشته است. مااعتقادی نداریم که این روند پیوند عمیق دولت و مردم را نشان می‌دهد؛ چراکه ما از عواطف مردم نسبت به خدمتگزاران‌شان باخبریم و نمی‌خواهیم به آن‌ها زحمت بدهیم. قبول کنیم حال که مردم به خیابان‌ها تشریف آوردند، نمی‌شد ماشین رئیس جمهور را بدون برنامه متوقف کرد و به هر ترتیب دوستان مسوول در آن منطقه ملاحظات مربوط به خودشان را دارند و چنین موضوعی شدنی نیست.
«گویا برخی موضع اعتدال ما را نمی‌خواهند و خواهان این هستند که افراطی و تفریطی عمل کنند. چنین نگاهی یک نگاه افراط گرایانه و یا تفریط گرایانه است. ولی اعتدال همان بود که ما تا جایی که می‌خواستیم اجرا کردیم و اگر بخشی از آن اجرا نشد، در سفرهای بعد آن را جبران می‌کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
comment
0
0
comment جناب اقاى نوبخت به قول [...]، اقا لااقل راست هم بگو!، اينجا هم مدارس را تعطيل كردند هم ادارات را ملزم به حضور هم 750نفر عشاير ازلالى،ايذه،دزفول ،انديمشك ،عشایرعرب ،هم [مسئولان] مردم رادعوت کردند و،... به اهواز اوردند،هم سرباز از بادكان و اتوبوسي نفر از روستاهاى اطراف، لطفا صداقت داشته باش یه پلتی!
البته مردم خوزستان واقعا"مهمان نوازندهرچندمهمانان آب کارونشان راببرندوهیچ خدمت قابل توجه ای هم نمایندگان دولت هاشمی وخاتمی برایشان انجام ندهند.راستی پوسترهایی که درجلسه یونسی پخش کردندمنظورشان چه بود؟سخنگوووووووو بگوووووووو!!!!!!!!!!!!
comment
معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
comment
0
0
comment سلام شوشان عزیز ،ضمن تشکراززحمات شما بدون ویراستاری هم اشکالی نداشت.(رییس جمهوری خودشان گفتند:انتقاد پذیرند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار