شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۵

استاندار خوزستان در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در شش حوزه انتخابیه استان تقدیر كرد

به گزارش ایرنا، سیدجعفر حجازی در این پیام اظهار نموده است حضور مجدد شما مردم ولایت مدار و مومن استان در پای صندوق های رای جلوه ای دیگر از وفاداری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت و حماسه 12 اسفند را تكمیل كرد.

استاندار خوزستان در فراز دیگری از این پیام گفته است'این مشاركت عظیم شما مردم شریف و همیشه در صحنه نه تنها مهر تاییدی بر سند پرافتخار و زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد بلكه همواره پشتوانه ای محكم برای خدمت گزاران شما برای دفاع از حقوق این خاك زرخیز در مجامع بین المللی به حساب آمده است'.

حجازی با ستایش از حضور مثال زدنی مردم شش حوزه انتخابیه در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم تاكید كرد'من این حضور پر صلابت شما مردم شریف را كه همانند 33 سال گذشته به سمپاشی های استكبار جهانی و بنگاه های سخن پراكنی شان سیلی محكمی زدید تشكر می كنم و اینك كه به یاری پروردگار متعال همگی از آزمونی دیگر سربلند خارج می شویم امید است در پاسخ به این همه بصیرت و حضور شگفتی آفرین شما شاهد شكل گیری مجمع نمایندگان پرقدرت خوزستانی در مجلس نهم باشیم تا بتوانند با همت و تلاش مضاعف ضمن سرعت بخشیدن به روند توسعه استانمان پیگیری جدی مسایل آن در سطح ملی باشند.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه اهواز، آبادان ، دشت آزادگان، 'ایذه و باغملك'، دزفول و بهبهان روز 15اردیبهشت برگزار شد.

در این مرحله دو نماینده از حوزه انتخابیه اهواز، دو نماینده از آبادان و چهار نماینده از دیگر حوزه های انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

در مرحله اول انتخابات مجلس نهم 10نماینده به 6مجلس شورای اسلامی راه یافتند و در مرحله دوم نیز 8 نفر به خانه ملت می روند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار