شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان در مصاحبه با شوشان در خصوص تکرار فجایع مردمی و غرق شدن مردم در دریاچه ی سدها هشدار داد .
بهمنی با ابراز تاسف شدید از حادثه ی غرق شدن یکی از اهالی سادات حسینی بنام سید ایوب حسینی برآفتابی در دریاچه ی کارون سه تکرار اینگونه فجایع را ناشی از فقر مدیریتی و بحران مدیریت سازمانی در کشور دانست و خواهان اعزام هیئتی از طرف مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری برای بررسی مشکلات مردم در پشت دریاچه ی کارون سه شد.
این فعال سیاسی با بیان اینکه با معتمدین و شوراهای دهستان سادات حسینی تماس هایی برای حفظ خونسردی و خویشتن داری مردم متدین و زحمتکش برقرار شده از مردم با ایمان و با نجابت سادات حسینی خواست مشکلات خود را از مسیرهای قانونی پیگیری کنند.
وی در ادامه ی این مصاحبه از آقای دکتر الفت رئیس دادگستری استان خوزستان خواست با تشکیل کارگروهی با مقصران این حادثه ی ناگوار برخورد و دیگر شکایات مردم دنباله رود بخصوص شکایت های صورت گرفته در زمینه ی متوفیان ناشی از وجود دریاچه ی کارون سه را پیگیری نماید. بهمنی همچنین گفت: اولین خوزستانی که در زمان سفر انتخاباتی دکتر روحانی به خوزستان و در فرودگاه اهواز به ایشان دسته گل داده است از اهالی همین دهستان بوده است و آقای دکتر روحانی در محل باغ معین اهواز و در برابر درخواست اینجانب قول داد اگر در انتخابات رئیس جمهوری پیروز شود از استاندار خوزستان خواهد خواست به این منطقه توجه ویژه ای داشته باشد.
وی در پایان این مصاحبه با هشدار به مسئولین یادآوری کرد که تکرار این قبیل حوادث سرنوشت مدیریتی برخی مسئولین استان را تغییر خواهد داد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داریوش ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment دمت گرم آقای دکتر بهمنی حرف حق جواب ندارد این مسئولین کاش خودشان را جای خانواده های درگیر این ماجراها قرار دهند شاید دنبال مسئله را بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار