شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی برای نشاط آفرینی و انتقال و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل توصیف کرد.
 حجت الاسلام ˈسعید جعفریˈ عصر روز یکشنبه در نشست کمیته های ستاد دهه فجر استان خوزستان در سرسرای اداری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های اعضای کمیته های دهه فجر برای تدارک برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برنامه های دهه فجر باید از عمق و کیفیت بالایی برخوردار بوده ضمن آنکه جذابیت نیز باید در برنامه ها لحاظ شود.

وی از هماهنگی لازم برای استقبال از ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان خبر داد و گفت: 12بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و وظایف هرکدام از کمیته ها برای اجرای برنامه ها مشخص و تعیین شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان دیدار مدیران و مسوولان استان با نماینده ولی فقیه در استان ، کاروان استقبال نمادین از امام (ره) در فرودگاه بین المللی اهواز و به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس و غبارروبی مزار شهدا را از مهمترین برنامه های روز 12بهمن عنوان کرد و گفت: برنامه های روز اول دهه فجر باید با قوت ، بانشاط و مردمی برگزار شود. 

در این نشست برنامه های مهم کمیته های دهه فجر استان توسط مسوولان کمیته ها تشریح و نکات قوت و ضعف آنان مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان ، پیدا کردن سوژه های جدید مرتبط با دهه فجر و به تصویر کشاندن هنرمندانه آن به گونه ای که ایجاد جذابیت بین جوانان کند را مورد تاکید قرار داد و گفت: حوادثی همچون چهارشنبه سیاه در خوزستان باید در صدا و سیما مستندسازی شود.

ˈحسن حائریˈ بازگویی خاطرات از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب ، پخش سروده های انقلابی در مکان های عمومی بویژه اتوبوس ها و برگزاری یک جشن ویژه برای هرشهرستان را از پیشنهادهای خود برای ایجاد جذابیت و نوآوری در برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی پررنگ کردن سنت فریاد ˈالله اکبرˈ پشت بام ها ، اعلام افتتاح پروژه های عمرانی در طول دهه فجر ، پیاده روی خانوادگی در ایام الله دهه فجر از دیگر نظرات خود عنوان و بر کیفی سازی برنامه های دهه فجر و کاستن از کمیت آن تاکید کرد.

حائری همچنین از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان خواست نمایشگاه های عکس و پوستر و جذابیت های مرتبط با دهه فجر را در مسیر راهپیمایی 22بهمن برپا کنند تا جمعیت بیشتری از مردم از آن بهره مند شوند.

در این نشست اعلام شد استان خوزستان 217شهید و ایثارگر پیش از انقلاب اسلامی داشته است که از این حیث رتبه چهارم را در کشور داراست.ک/3 646
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار