شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
 حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: این سامانه به منظور تسهیل ارتباط شهروندان محترم اهوازی و هم استانی های ارجمند با این معاونت و پاسخگویی به سؤالات و نیز به کارگیری نظرات و پیشنهادات مردمی در امور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، راه اندازی شده است. 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خوزستان از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سؤالات مردمی در این معاونت خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: این سامانه به منظور تسهیل ارتباط شهروندان محترم اهوازی و هم استانی های ارجمند با این معاونت و پاسخگویی به سؤالات و نیز به کارگیری نظرات و پیشنهادات مردمی در امور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، راه اندازی شده است. 
وی از عموم مردم به ویژه نخبگان، اساتید و فرهیختگان استان خواست تا از طریق این سامانه با شماره 10000123331745 مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مقوله پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، به معاونت اجتماعی دادگستری استان منعکس نمایند. 
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از ضرورت های جامعه دانست و اظهار داشت: اگر می خواهیم جامعه اسلامی ایران عاری از هرگونه جرم و آسیب باشد، باید همگان در این عرصه وارد شوند تا با کمک یکدیگر بتوان آمار جرائم و آسیب ها را کاهش داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار