شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی صورت گرفت
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن بوق کشتی‌ها در آبراه اروندرود و آب‌های شمال خلیج همیشه فارس طنین‌انداز شد.
صبح امروز و همزمان با ساعت تاریخی ورود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به میهن اسلامی در 9 و 33 دقیقه 12 بهمن‌ماه 57، صدای بوق کشتی‌های مستقر در آبراه اروند و شمال خلیج فارس در شهرهای آبادان، خرمشهر به صدا درآمد. 

کشتی‌ها و لنج‌های در حال تردد در‌ آبراه اروند‌رود و خلیج فارس و همچنین کشتی‌ها و شناورهای پهلو گرفته در اسکله‌های بنادر امام خمینی(ره)، آبادان، خرمشهر، اروند‌کنار و چوئبده دقایقی پیش با به صدا در‌آوردن بوق‌های شناورهای خود به استقبال دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سال بهار انقلاب اسلامی ایران رفتند.

همچنین صبح امروز همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن زنگ انقلاب در مدارس سراسر خوزستان به صدا در آمد.

مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور مسئولان و مردم در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار  شد.

به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های مزین به نام سالار شهیدان به یاد امام خمینی و شهیدان انقلاب دیگر برنامه اجرا شده بود.

همچنین صبح امروز خودروهای نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و تاکسیرانی به همراه موتورسواران با چراغ‌های روشن در خیابان‌های شهرهای مختلف استان به مانور پرداختند.

 

همچنین صدای سوت قطارهای راه‌آهن در ایستگاه‌های مختلف استان نیز به همین مناسبت و برای دقایقی به صدا درآمد.

 

با برگزاری آیین‌های ویژه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برنامه‌های دهه مبارک فجر از امروز در سطح استان خوزستان رسماً آغاز شد.

 

دیدار اقشار مختلف مردم با آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از دیگر برنامه‌های دوازدهم بهمن ستاد بزرگداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار