شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
درآیینی با حضور معاون سیاسی استاندار:
وی با اشاره به شرایط ویژه آبادان و خرمشهر افزود: مشکلات زیادی در حوزه های مختلف زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در آبادان و خرمشهر وجود دارد که رفع آنها به زمان و تلاش زیاد نیاز دارد.
عزیزا.. شهبازی امروز پنج شنبه طی مراسمی با حضور معاون سیاسی , اجتماعی استانداری خوزستان , امام جمعه آبادان و سایرمسوولان محلی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آبادان رسما معرفی گردید.

 فرج ا.. خبیر معاون سیاسی , اجتماعی استاندار خوزستان در این آیین که در تالار غدیر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشد , گفت: خرمشهر و آبادان بیشترین آسیب ها را در جنگ تحمیلی دیدند و مسوولان برای رفع این مشکلات باید تلاش مضاعف کنند.

وی با اشاره به شرایط ویژه آبادان و خرمشهر افزود: مشکلات زیادی در حوزه های مختلف زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در آبادان و خرمشهر وجود دارد که رفع آنها به زمان و تلاش زیاد نیاز دارد. 

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برنامه های ویژه ای برای ایجاد زیرساخت های آبادان و خرمشهر در نظر گرفته و همراهی مردم با این برنامه ها ضروری است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بر لزوم تقویت نیروی انسانی در آبادان تاکید کرد و افزود: بازسازی و مرمت شهرهای آبادان و خرمشهر با توجه به تدبیر دولت تسریع می یابد.

وی گفت: مردم مسکن مهر را می سازند و دولت وظیفه دارد اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت ها را در این منطقه فراهم کند.

خبیر، سرپرست فرمانداری ویژه آبادان را فردی با سواد و مسلط بر مسائل استان خوزستان دانست و افزود: شهبازی از نیروهای باسابقه وزارت کشور است و در حوزه سیاسی استانداری خوزستان فعالیت کرده است. 

وی با اشاره به انگیزه فراوان شهبازی برای خدمت به مردم آبادان گفت: سرپرست فرمانداری ویژه آبادان باید تیمی منسجم برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت کنونی این شهرستان تشکیل دهد. 

معاون سیاسی ,اجتماعی استاندار خوزستان افزود: سرپرست جدید فرمانداری آبادان باید ارتباط مناسبی با روحانیت و اقشار مختلف مردم داشته باشد.

وی ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت امام راحل (ره) به ثمر نشست و ما باید پاسدار خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان نیز از استاندار خوزستان برای محول کردن این مسوولیت قدردانی کرد و افزود: مدت مسوولیت ها کوتاه است و مسوولان باید از این فرصت بهترین استفاده را برای خدمت به مردم بکنند.

ˈ عزیز ا.. شهبازی ˈ افزود : امید است با سرمشق قراردادن آرمان های حضرت امام (ره) و پاسداری از خون شهدا، کارنامه درخشانی از خود درخدمت به مردم بر جای گذاریم.

وی خواستار سربلندی آبادان شد و افزود: تعامل و همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان برای رفع کمبودها و مشکلات ضروری است.

در این آیین از زحمات ˈ بهرام ایلخاص زاده ˈ که حدود دو سال و 9 ماه فرماندار ویژه آبادان بود، قدردانی و ˈعزیزا.. شهبازی ˈ به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.

عزیزا...شهبازی معاونت های فرمانداری بهبهان و شهرستان اهواز را درکارنامه اجرایی خود دارد . 

وی پیش از تصدی سمت سرپرست فرمانداری آبادان در حوزه معاونت سیاسی , اجتماعی استانداری خوزستان مشغول به خدمت بوده است .

دراین مراسم امام جمعه آبادان، سرپرستان فرمانداریهای ماهشهر , امیدیه و امام جمعه اروندکنار آبادان حضور داشتند


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
comment
0
2
comment أقاى استاندار واقعا إز انتخاب شهبازى كمال تشكر را داريم فوق العاده توانمند و تلاش وافر و ستودنى
comment
ثریا
|
Netherlands
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
comment
0
1
comment درود بر استاد دکتر شهبازی گرامی، فردی با سواد و روشنفکر و دارای اطلاعات و علم سیاسی بالاست و به خوبی با تفکرات مردم آشنایی دارد.
comment
فردای بهتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
1
comment ممنونیم آقای استاندار از حسن انتخابتان با شناختی که از آقای شهبازی داریم بهترین گزینه را بر فرمانداری شهر ما انتخاب کردید بازم ممنونیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار