شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
با حضورمعاون سیاسی استاندارخوزستان صورت گرفت:
باحضورمعاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اولین فرماندارشهرستان هندیجان در دولت تدبیروامید با حضور مسئولین و مقامات محلی درسالن همایش های خلیج فارس منصوب شد.
باحضورمعاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اولین فرماندارشهرستان هندیجان در دولت تدبیروامید با حضور مسئولین و مقامات محلی درسالن همایش های خلیج فارس منصوب شد. 
امام جمعه شهرستان هندیجان در جلسه تودیع و معارفه فرماندارهندیجان با ذکر مشکلات مردم هندیجان بیان داشت: این مردم مشکلاتی مانند عدم استقراربعضی ادارات که از شهرستان شدن هندیجان تاکنون مستقرنشدن،عدم تخصیص اعتباربرای ایجاد زیر ساخت پرورش ماهی و میگو در هندیجان ،عدم وجود دفترخدماتی پلیس+10 در هندیجان ،اختصاص مکانی مناسب برای احداث مصلاءو دیگر معضلات و مشکلات که از مسئولین بخصوص فرماندارجدیدخواست به آنهارسیدگی کنند.
معاون سیاسی استاندار درجلسه شورای اداری شهرستان هندیجان با تبریک سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب و دهه مبارکه فجر را گفت:اگرمردم درصحنه های نظام اسلامی نبودندما توان مقابله باتوطئه های دشمنان را نداشتیم.دشمنان از بدو پیروزی انقلاب دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و کارگزاران نظام بودند تا از این راه بتواند ضرباتی را به کشور وارد کننداما بیداری ملت قهرمان و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و ولی فقیه زمان این توطئه ها یکی یکی خنثی می شد.
خبیر در ادامه بین داشت:همین مردم بودن که ایستادگی کردند و این کشور مال آنهاست و ما خادمان آنها هستیم و با کمک همین مردم بخصوص مردم ولایت مدارهندیجان این منطقه را آباد خواهیم کرد.
درادامه بهروزفرج اللهی فرماندارسابق هندیجان از همه مردم و کسانی که به نوعی با آنها در ارتباط بود حلالیت و طلبید و از همه خداحافظی کرد.همچنین احمد جعفری نسب فرماندارجدید با تقدیر و تشکرازهمه مردم هندیجان که خادم خود را پذیرفتن و به استقبال آمده بودندو به تشریح برنامه های دولت تدبیروامیدبرای آبادساختن هندیجان پرداخت.
جعفری از استاندارخوزستان و خبیرمعاون سیاسی تقدیر و تشکر کرد که به وی اعتماد داشته و به منصب فرماندارهندیجان منصوب کردندو از همه اقشارمردم هندیجان خواست تا با همدلی و همیاری برای ساختن هندیجان باهم دیگر تلاش و کوشش کنیم.
درپایان بهروزفرج اللهی تودیع و به رسم یادبود هدایایی به او تقدیم و از زحمات سه ساله وی تقدیر شد.و احمدجعفری نسب بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرهندیجان حکم وی قرائت و منصوب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار