شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
طرح آرامش بهاري اوقاف در ايام نوروز در جوار بقاع متبركه شاخص استان خوزستان برگزار مي شود.
 طرح آرامش بهاري اوقاف در ايام نوروز در جوار بقاع متبركه شاخص استان خوزستان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان ؛ استان خوزستان  از اولين استان هايي است كه از دو ماه گذشته با هدف خدمات مطلوبتر نسبت به سال هاي گذشته به زائران و مسافران نوروزي در استان خوزستان اقدام به تشکیل  ستاد طرح آرامش بهاري کرده است.
به همین منظور  با حضور مدير كل اوقاف و امور خيريه خوزستان ، معاونين و مسئولين برگزاري طرح، جلسه اي تشكيل شد كه در اين جلسه ضمن بررسي اقدامات انجام شده از جمله بررسي كارهاي عمراني نيمه تمام در بقاع متبركه شاخص، تعمير و بازسازي وضوخانه ها، ايجاد پاركينگ، هماهنگي با شهرداريها، آتش نشاني، اورژانس، راهنمايي و رانندگي و ساير دستگاه هاي خدمات رساني در سطح استان خوزستان  صورت پذيرفت.
 در اين جلسه مدير كل اوقاف و امور خيريه خوزستان  خطاب به دست اندركاران طرح گفت: تمام امور مربوط به طرح بايد در اولويت مسئولان اوقاف قرار گيرد.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان؛ از مسئولان اوقاف خوزستان خواست تا مديران و مسئولين ارشد استان خوزستان  از ظرفيت هاي اوقاف در خدمات رساني به زائران و مسافران نوروزي با ارسال گزارشات دقيق مطلع نمايند.

در جلسه طرح آرامش بهاري مصوب شد همايش توجيهي خادمان، هيئت امناء و مديران بقاع متبركه و مساجد استان خوزستان در پنج نقطه استان تا قبل از بيستم اسفندماه برگزار شود و همچنين مقررر شد با توجه به مصوبات ستاد طرح آرامش بهاري تا قبل از بيست و پنجم اسفندماه گروه هاي متعدد بازرسي از اقدامات اوليه طرح و آماده سازي بقاع متبركه در سراسر استان خوزستا بازرسي و نسبت به رفع نواقص اقدام لازم صورت پذيرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار