شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مانور سه روزه تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر خوزستان در روستای محروم "جااردو" از توابع شهرستان اندیمشک برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور هماهنگی و سازماندهی گروهی، ارتقاء سطح آمادگی جمعیت در پاسخگویی به حوادث و سوانح و تحقق اهداف بشردوستانه این جمعیت، مانور تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) استان خوزستان در روستای "جااردو" الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک برگزار شد.

دکتر علی خدادادی با بیان اینکه این مانورها با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و دور افتاده و سنجش آمادگی تیم­ها در سطح منطقه و مواقع بحرانی برگزار می گردد، اظهار کرد: از برنامه های اجرا شده در این مانور بزرگ می توان به خدماتی چون ویزیت و توزیع داروی رایگان در بین بیماران، ارائه خدمات تخصصی اطفال، داخلی، مامایی، بهداشت باروری، مراقبت­های دوران بارداری و مشاوره امور بهداشتی و تغذیه اشاره نمودکه با حضور کارشناسان متخصص به صورت رایگان انجام پذیرفت.

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: این کاروان درمان و بهداشت اضطراری با مشارکت کادر پزشکی تخصصی با حضور ۱۲ پزشک متخصص و مشهور استان، ۴ پزشک عمومی، ماما و پرستار به همراه 30نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر اجرا شد و در این مانور از خدمات داروخانه ای، بیمارستان اتوبوسی سیار، بیمارستان صحرایی و بخش زایمان بطور سیار در منطقه مانور راه اندازی شد.

خدادادی همچنین از توزیع بسته­های بهداشتی در بین خانواده­های آسیب­پذیر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ارزیابی انجام شده، ارائه خدمات و آمادگی موجود در سطح خوبی قرار دارد که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق تر و کارشناسی علمی به نقطه مطلوب برسیم.

مانور سه روزه تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر خوزستان در روستای محروم "جااردو" از توابع شهرستان اندیمشک برگزار گردید.


















نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار