شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

معاون خدمات شهری شهردار اهواز از پاکسازی سطح شهر بعد از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی پس از برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس خبر داد.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: پاکسازی سطح شهر از تبلیغات انتخاباتی اعم از پوستر، بنر و برچسب‌ها طی 24 ساعت بعد از برگزاری انتخابات در دستور کار شهرداری اهواز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 10 هزار متر فضای شهری برای تبلیغات انتخاباتی تعیین شد، افزود: در مرحله نخست انتخابات مجلس نهم،‌ کاندیداها همکاری قابل تقدیری داشتند و تبلیغات خیلی کم در فضاهای غیرمجاز چسبانده شد.

عالی‌پور اظهار کرد: اما در مرحله دوم متأسفانه روی برخی از علائم ترافیکی، ایستگاه‌های اتوبوس و تابلوهای خیابان‌ها برچسب‌های انتخاباتی چسبانده شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اغلب فضاهای شهری از تبلیغات پاک شده و تمام بنرها و تابلوهای تبلیغاتی جمع آوری شده است و برچسب‌ها نیز در حال جمع‌آوری است.

بر اساس این گزارش همچنین عملیات اجرایی طرح جمع آوری سد معبر از معابر هسته مرکزی شهر توسط معاونت خدمات شهری منطقه یک با همکاری نیروی انتظامی اهواز آغاز شده است.

در این طرح ضمن اطلاع رسانی به تمام کسبه و شهروندان، از آنان دعوت شده که نسبت به پاکسازی و رفع سد معبر اقدام و با عوامل شهرداری همکاری کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار