شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در هفته آینده سه دیدار سخت با تیم‌های اول، چهارم و پنجم جدول برگزار خواهیم کرد که نوید یک هفته سخت را می‌دهد.
محسن داوری ضمن مناسب خواندن اوضاع تیم بسکتبال پالایش نفت، اظهار کرد: امشب آبادان را به مقصد کرمانشاه ترک خواهیم کرد تا روز جمعه در برابر تیم پنجم جدول رده‌بندی مسابقات قرار بگیریم.

وی ادامه داد: هفته سختی را در پیش روی داریم، جمعه در کرمانشاه میهمان تیم پنجم جدول یعنی مانیزان خواهیم بود و در تبریز، سه‌شنبه میهمان شهرداری این شهر خواهیم بود، جمعه هفته آینده نیز در آبادان پذیرای تیم صدر‌نشین بهشت هیرکان گرگان خواهیم بود.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: از شش بازی باقیمانده چهار مسابقه را خارج از آبادان و دو مسابقه را در آبادان میزبانی خواهیم کرد و امیدواریم مثل همه مسابقات گذشته در این دیدارهای پایانی موفق باشیم و بتوانیم همچون دیدارهای قبلی نتایج لازم را کسب کنیم.

داوری افزود: در این زمان حساس نیاز به یک تدارک قوی برای حضور در این بازی‌ها را داریم، خوشبختانه مدیریت مجموعه بستر آسایش تیم را فراهم کرده است و به همت بازیکنان برای این سه دیدار سخن در هفته آینده امیدوار هستیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آسمان خراش‌های شهر آبادان تاکید کرد: جمعه دوم اسفند ماه، یک دیدار حساس در آبادان با تیم صدر نشین لیگ دسته اول برگزار خواهیم کرد که از حساسیت بالایی برخوردار است.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: از ورزش‌دوستان آبادانی دعوت می‌کنیم تا برای حمایت از تیم خود در سالن 17 شهریور آبادان حضور پیدا کنند و در این دیدار حساس تیم خود را تنها نگذارند و از بسکتبالیست‌های شهر آبادان حمایت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار