شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
شوشان : در نشست تخصصی که با حضور مشاور و نماینده ویژه استاندار و سرکنسول محترم ایران در بصره  به تاریخ شنبه 19/11/92 برگزار شد آقای مختص‌آبادی ضمن استقبال از انتصاب آقای شیخ رباط به عنوان نماینده ویژه استاندار در امور عراق اظهار داشتند که ظرفیت سرمایه‌گذاری و ارتقا سطح روابط اقتصادی در عراق بسیار بالاست و بایستی استان خوزستان از این ظرفیت مناسب که تا دو برابر وضع موجود قابل گسترش است بهره کافی و لازم را ببرد.

حل مشکلات مرزی در جهت تسهیل تردد تجار و بازرگانان طرفین، ایجاد نمایشگاه دائمی از کالاهای ایرانی و همچنین تقویت بازارچه‌های مرزی و تکمیل خط‌آهن شلمچه از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود.

نشست مشترک مشاور و نماینده ویژه استاندار و سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در بصره با جمعی از تجار و بازرگانان و پیمانکاران ایرانی در عراق بود که به برخی اقدامات در دست انجام و همچنین مشکلات و موانع موجود اشاره نمودند.

بازدید نماینده استاندار از دفتر ستاد توسعه ایران در عراق در بصره بود که با اعضا دفتر گفتگو و تبادل نظر گردید.

بدعت سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در بصره هیات ایرانی در مراسم بزرگداشت جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی در محل هتل شرایتون بصره شرکت نمودند و در حاشیه این مراسم با برخی تجار و بازرگانان دیدارهایی انجام گرفت.

در روز یکشنبه مشاور و نماینده استاندار در معیت رایزن بازرگانی کنسول‌گری ایران در بصره (آقای پیرزادی) ملاقاتی با استاندار محترم بصره آقای دکتر ماجد انجام شد که استاندار بصره ضمن اظهار خوشحالی از حضور هیات ایرانی از آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان دعوت نمودند تا در سفری قریب‌الوقوع از استان بصره داشته باشند.

omidejonoob@yahoo.com
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment قابل توجه دوستان حسود بابا سردار معاون امنیتی بود اروم کارش رو میکرد الانم اروم داره کارش رو انجام میده لطفا اجازه دهید کارش رو انجام بده
comment
فراستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment اقای استاندار حمایت کنید از کسانی که واقعا زحمت کش هستن مثل سردار پاک و وظیفه شناس دلسوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار