شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان:
حجت الاسلام طباطبایی: این طرح شامل برنامه ویژه تحویل سال نو در اماکن متبرکه با اجرای برنامه های مختلف بوده که قرائت قرآن و دعای تحویل سال با حضور قاریان شاخص و مداحان و پذیرایی از زائران انجام می شود.
 مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان از اجرای طرح آرامش بهاری در جوار 61 بقعه و امامزاده این استان خبر داد.

حجت الاسلام ˈسیدمحمد طباطبایی افزود:این طرح از 28 اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال 1393 ادامه دارد.

وی با اشاره به مصادف شدن طرح آرامش بهاری با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، از اجرای طرح یاس نبوی همزمان با طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان خوزستان خبر داد.

وی گفت:اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با هدف بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان این طرح را اجرا می کند.

حجت الاسلام طباطبایی خاطر نشان کرد: این طرح شامل برنامه ویژه تحویل سال نو در اماکن متبرکه با اجرای برنامه های مختلف بوده که قرائت قرآن و دعای تحویل سال با حضور قاریان شاخص و مداحان برجسته و پذیرایی از زائران و مسافران انجام می شود.

وی گفت:در این راستا طرح غبارروبی و نظافت بقاع متبرکه، آماده سازی فضاهای خدماتی از قبیل پاکیزه کردن صحن و رواق و زائرسراها و نیز ساماندهی وضعیت روشنایی بقاع متبرکه آغاز شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان اعلام کرد: مسافران و میهمانانی که در تعطیلات نوروز به استان خوزستان سفر می کنند می توانند با آرامش کامل بقاع متبرکه و امامزاده های شاخص استان را زیارت و ازآنها بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 15 بقعه شاخص و پرتردد خوزستان به صورت ویژه اجرا می شود، افزود: در سطح شهرستانهای استان در بقاعی مانند آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع)شوش، سبزقبا در دزفول، مقام صاحب (عج) شوشتر، امامزاده حیدر بهبهان، علی ابن مهزیار اهوازی، امامزاده ابراهیم ایذه، امامزاده عبدالله باغملک، امامزاده عبدالله هندیجان این طرح به صورت ویژه اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان خوزستان گفت:اولویت این اداره کل درسال آینده تکمیل و توسعه پروژه های نیمه تمام دربقاع و امامزادگان استان خوزستان خواهدبود.

خوزستان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای بیش از دو میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار