شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۳

مهندس عباس پاپی زاده منتخب مردم دزفول با بیش از 61 هزار رای ، طی پیامی از حضور مردم شریف و شهید پرور این شهرستان تشکر نمود . متن این پیام به شرح ذیل است:

انقلاب شکوهمند اسلامی که بر پایه حکومت اسلامی ، عهد با آرمانهای امام خمینی (ره) استمرار خط سرخ حسینی در دفاع از ارزشهای اسلامی بنا شده است ؛ به عنوان الگوی الهام بخش ملتهای مستضعف جهان به ویژه مسلمانان را به بیداری ،مقاومت و پایداری در برابر ستمگران فراخوانده و امروز برکات الهام بخش انقلاب اسلامی ایران سراسر نقاط جهان را فراگرفته و ملتهای آزاده مقاومت و پایداری در برابر مستکبران را تنها راه سرافرازی و سربلندی خود میدانند.

امروز غزه سرافراز، حزب الله عزتمند و همه نهضت ها و جنبش های مسلمان بر خود می بالند که از خط سرخ عاشورایی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی الهام گرفته اند .

بی تردید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی با لطف پروردگار و نثار خون شهدا و رهبری امام گونه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) محقق شده است.

مردم شریف دزفول با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)راه سعادت و عزت خود را در وحدت و عدالت یافته و به لطف خداوند در پیمودن آن جدی است. راه امام و خط امام (ره) خط همیشگی مردم ما می باشد که تبلور عینی آن در رهنمودهای مقام معظم رهبری است .

از این رو امت آگاه دزفول با حضور پرشور خود با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دادند که پرورش  یافته مکتب انسان ساز اسلام هستند.

بر خود لازم میدانم از اظهار محبت و بزرگواری آحاد مردم دزفول که نسبت به فرزند کوچک خود اوج کرامت و بزرگواری را نثار نموده اند تشکر و قدردانی نمایم و عزت و سربلندی یکایک مردم عزیز و غیرتمند شهرستان دزفول را از خداوند متعال خواستارم.

مردم شریف و نجیب دزفول ؛ تا ابد قدردان و قدرشناس این همه محبت و بزرگواری شما خواهم بود . قدرشناس آحاد مردم دزفول ( اعم از علما و روحانیون ، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، جوانان و دانشگاهیان ، فرهنگیان و کارمندان ، کسبه و کارگران ، عشایر و کشاورزان پینه به دستی) هستم که با اشک شوق؛محبت و بزرگواری خود را نثار این فرزند کوچک دزفول نمودند. هرگز این لطف و عنایت مردم دزفول را فراموش نخواهم کرد.

همچنین از حضورتمامی مردم شریف دزفول و کاندیداهای محترم بویژه جناب آقای قاسمی و حامیان ارزشمند آنان که درطول مراحل انتخابات مجلس نهم با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت موجب خشنودی نائب حضرت ولی عصر(عج) شده اند تشکر مینمایم و إن شاا… از این اراده و همدلی  برای آبادانی و پیشرفت دزفول استفاده نمائیم.

مردم عزیز ممنون و منت دار تمامی شما بوده ، هستم و خواهم بود و همواره نیازمند دعا و مشورت با تمامی همشهریان عزیز میباشم و راه خدمت و پیشرفت شهرستان دزفول فقط از شریان وحدت و همدلی ممکن است ؛ دیگر زمان رقابت تمام و عرصه رفاقت است و شهرستان دزفول با رفاقت ، همدلی ، اتحاد و عدالت آباد می شود.

عزت و پیشرفت دزفول را در گرو ایجاد اشتغال برای جوانان ، رونق افتصادی شهر و روستا میدانم که با وحدت مردم شهرستان دزفول تحقق می یابد. همچنین لازم میدانم از سرپرست فرمانداری دزفول ، هیئت نظارت ، هیئت اجرایی و نیروهای نظامی و امنیتی و تمامی مجریان انتخابات تشکر و قدردانی نمایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار