شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
رماندار شهرستان هندیجان:
فرماندار شهرستان هندیجان گفت: این انقلاب برای مردم دستاورد های بسیار زیادی را به ارمغان آورده است. از حضور مردم در راهپیمایی مشخص بود که این نظام توانسته است اعتماد ملت را بدست آورد.
فرماندار جدید شهرستان هندیجان در جلسه شورای اداری بیان داشت: ارتباط مسئولین با مردم و حضوردر بین آنها ازبرکات این انقلاب است و در 22 بهمن گذشته حضور حداکثری ملت در بین جهانیان بازتاب های گسترده داشته و این اعتماد سرمنشاء خود باوری همه آحاد جامعه است.
احمدجعفری نسب افزود:وظیفه ما در مقابل این همه حضور مردم در مقاطع مختلف چیست؟وظیفه ما خدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنان است و باید از مشکلات شخصی خود داری کنیم.
جعفری نسب به الویت های کار خود پرداخت و تشریح کرد: دفتر فرمانداری بر روی همه مردم باز است و خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت من قرار دارند.ودر مورد پروژه های کاری پروژه های عمرانی در اولویت کار ماست وهر دستگاهی موظف است پروژه های عمرانی خود را پیگیری کند.
جعفری نسب در مورد ویژگی های یک مدیر موفق اینگونه اظهار داشت:مدیری موفق است که با مدیر کل یا دستگاه خود رایزنی داشته باشد و برای دستگاه خود اعتبارات ملی جذب کند.مدیران موفق باید طرح های مناسبی را ارائه کنند و مسئولین مربوطه خود را برای انجام آنها قانع و توجیه کنند.
فرماندار شهرستان هندیجان افزود:بعضی از ادارات در هندیجان مستقر نیستند و باید همه ادارات همکاری لازم را انجام دهند تا این ادارات مستقر شوند و همچنین باید امکانات لازم برای استقرار آنها در هندیجان به طور جدی پیگیری شوند. دولت تدبیر و امید، از ما کار و تدبیر می خواهد تا مملکت آباد و مشکلات مردم رفع شود و اگر در جلسه مصوبه ای تصویب شد باید این مصوبه اجرایی شود و اگر هم پیگیری نشد من با آنها برخورد می کنم.
جعفری نسب در پایان افزود:مصوبات دستگاه های اجرایی باید پیگیری و سپس اجرایی شود و اگر مدیری نمی تواند مصوبات را پیگیری کند در همان جلسه بگوید نمی توانم انجام بدهم.وی همچنین از دیر آمدن برخی از مسئولین انتقاد کردو گفت: برای برخی ها عادت شده که در جلسه دیر می آیند ویا هنگامی که فرماندار یا امام جمعه در حال صحبت کردن هستند حرف می زنند و یا با تلفن همراه خود صحبت می کنند؟همه باید در جلسات حضور به وقت داشته باشیم ،همچنین مدیران باید در ادارات خود حضور به موقع داشته باشند تا که در کار خود بی نظمی نداشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار