اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
سیدشکرخداموسوی:
دکتر روحانی قول دادند در طول مدت دو سال آینده مشکلات اساسی استان از جمله فاضلاب و آب خوزستان را حل کنند.
روز جمعه گذشته به دعوت صادق حمودپور خبرنگار سختکوش و فعال در دفتر ارتباطات مردمی سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی همراه دو همکار دیگر از خبرگزاری های ایرنا و مهر خوزستان به شهرستان ویس جهت پوشش سفر سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به این شهر رفتیم.

در بدو ورود به دفتر حجت الاسلام والمسلمین آفرید امام جمعه شهر ویس رفتیم. دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی  اهواز ، فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و امورجوانان استان خوزستان ، حیدر سیدی فرماندار شهرستان باوی ، آصف شهردار ویس و اعضای شورای شهر ویس و سایر مسئولان محلی در دفتر امام جمعه ویس حضور داشتند. با ورود سید شکرخدا موسوی نشست صمیمانه بررسی مشکلات شهر ویس آغاز شد.

بیان مشکلات شهرستان ویس از زبان فرماندار باوی 
در ابتدای این نشست حیدر سیدی فرماندار شهرستان باوی به برخی از مشکلات شهر ویس اشاره کرد.

وی  لزوم احداث درمانگاه شبانه روزی ویس، بازسازی خانه بهداشت روستاهای شهرستان باوی را مورد تاکید قرار داد و گفت:برای ساخت بیمارستان 20 هزار متر مربع در شهرملاثانی مشخص شده است.

فرماندار شهرستان ویس به سوانح رانندگی در منطقه ویس اشاره کرد و خواستار احداث زیرگذر در منطقه ویس شد.

فرماندار شهرستان باوی همچنین خواستار احداث پل شناور حدفاصل ملاثانی با دهستان عنافچه برای سهولت تردد اهالی شهرستان باوی شد. سیدی ادامه داد: وضعیت زمین های ورزشی ویس و شیبان نیز به بازسازی و نوسازی دارد.

فرماندار شهرستان باوی همچنین به لزوم تامین برق برای چاه های آب کشاورزی منطقه شد و گفت: در صورت تامین شبکه برق محوسلات کشاورزی دوبرابر خواهد شد. 

کم توجهی برخی از مسئولان به مردم خوزستان غیرقابل بخشش است 

سیدشکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی  در نشست بررسی مشکلات بخش ویس از توابع شهرستان باوی گفت: قطار پیشرفت و توسعه در ایران با وجود تحریم های سنگین و ظالمانه به همت جوانان این مرز و بوم هیچ گاه متوقف نشده است.

سیدشکر خدا موسوی در نشست بررسی مشکلات بخش ویس از توابع شهرستان باوی نیز گفت: برای رسیدن به قله رفیع توسعه وتعالی، هزار راه نرفته داریم که اگر آستین ها را بالا بزنیم و استعدادها و امکانات بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم می توانیم به موفقیت ها و پیشرفت های بیشتری نایل آییم.

وی در عین حال به برخی سهل انگاری ها و بی توجهی های مسوولان استانی برای رفع موانع و مشکلات خوزستان در گذشته اشاره کرد و گفت: باید این عقب ماندگی ها را برطرف کرد و برای مردم نجیب و مومن و فداکار خدمت کرد.

موسوی تاکیدکرد: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی ایران شانی جز خدمت گزاری ندارند و در دولت تدبیر و امید باید مسوولان تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مضاعف کنند.

وی افزود: با وجود اینکه دولت با مشکلات اعتباری و مالی رو به رو است ولی امیدواریم در سال 1393 و بودجه ای که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده گشایش خوبی در پروژه های و طرح های عمرانی استان ایجاد شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تحریم های 34سال گذشته پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان هم اکنون نیز دست از دشمنی و عناد بر نداشته اند و شمشیر را از رو بسته اند ولی دشمنی با ملت ایران هیچ سودی برای آنان نخواهد داشت.

موسوی به توجه ویژه دکتر روحانی به خوزستان اشاره کرد و گفت: نخستین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به خوزستان نشانه توجه و نگاه ویژه دکتر روحانی به استان است.

وی با بیان این که در نامه ای به رییس جمهوری همه مشکلات استان به ایشان منعکس شده و در جریان مسایل اصلی و اساسی استان هستند افزود: پیش از سفر رییس جمهوری، مجمع نمایندگان استان با دکتر روحانی جلسه داشتند و ایشان قول دادند درطول مدت دو سال آینده مشکلات اساسی استان از جمله فاضلاب و آب خوزستان را حل کنند.  

موسوی به مشکلات بخش ویس نیز پرداخت و گفت: پیگیر صدور مجوز احداث بیمارستان 100تختخوابی برای شهرستان ملاثانی هستیم که امیدواریم هرچه زودتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه اقدام کند.

وی به آلودگی های زیست محیطی نیروگاه دوهزار مگاواتی رامین و پرداخت نکردن عوارض آلایندگی این واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: این موضوع به منظور احقاق حقوق شهروندان در دست پیگیری است .

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی فاضلاب را از دیگر مشکلات منطقه ویس برشمرد و از نماینده شرکت آب و فاضلاب اهواز که در این نشست حضور داشت خواست در این زمینه با هماهنگی و همکاری شهرداری اقدامات موثری انجام دهند.

 550 میلیارد تومان به پرسنل ، بازار و شرکت های دارویی بدهکاریم
دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نشست بررسی مشکلات بخش ویس از توابع شهرستان باوی گفت: در بازدید وزیر بهداشت و درمان از خوزستان در جریان سفر ریاست جمهوری به این استان سعی کردیم مشکلات بیمارستان ها و مراکز درمانی را به شکل واقعی به سمع و نظر وزیر و معاونین ایشان برسانیم.

دکتر ایدنی بیان داشت: در این سفر مشکلات و چالش های حوزه درمان و سلامت را به طور واقعی شناسایی کردیم تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: وضعیت بهداشت و درمان استان بسیار اسفبار است و منابع اعتباری ما برای ساماندهی بسیار  محدود است.

ایدنی از اختصاص 630 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و سلامت استان خبر داد و گفت: 550 میلیارد تومان به پرسنل ، بازار و شرکت های دارویی بدهکار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: منابع مالی محدود است و تنها راه این است منابع محدود را اولویت بندی کنیم. وی به احداث شبکه های بهداشت در اقصی نقاط استان و روستاها اشاره کرد و گفت: باید به جای تمرکز روی احداث بیمارستان های غیرکارشناسی شده در استان اولویت را بر توسعه و تجهیز خانه ها و شبکه های بهداشت استان بگذاریم.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یادآور شد: میزان عمر از دست رفته در بیماری های غیر واگیر دار رشد فزاینده ای داشته است. ایدنی ادامه داد: علت های  مرگ و میر در استان به ترتیب  بیماری قلبی ، سرطان و سوانح رانندگی هستند. علت 75 درصد از مرگ و میرها خارج از حوزه سلامت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ادامه داد: با اعتبارات اختصاص داده شده این امید وجود دارد سیستم بهداشتی استان ساماندهی می شود. وی از توسعه مراکز اوژانسی در سطح استان خبر داد و گفت: اولویت در حوزه بهداشت اتمام طرح هایی است که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. اما از برون سپاری و بخش خصوصی مراکز درمانی استقبال می کنیم.















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ریحانه جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment باسلم و خسته نباشید آقای محمدرضا سلطانپور قراره برای ساخت مستند از مناطق دفاع مقدس بیان استان شما لطفا باهاشون مصاحبه ای کنید من یه شماره ازشون دارم اگر روشن بود ازشون خبر بگیرد اگر شد تو مصاحبه عکس از مستند و فعالیتشونم بزارید خیلی دوست دارم بدونم چه کاری میخواند بسازند .ممنونم شماره هماه ایشون : 09195766191 لطفا اسمی از بنده نیارید بگید خبر نگار با ایشون مصاحبه بسیار میکنند .
بیو گرافی ایشون :

نام و نام خانواگی:
محمدرضا سلطانپور
وضعیت:
مجرد متولد 1371
جنسيت:
مرد
محل سکونت:
Iran ، تهران
دین:
اسلام
شغل:
فیلمساز


بیوگرافی:

-محمدرضا سلطانپور متولد سال 1371 از بیرجند است و حال ساکن تهران هست. وی از دوران نوجوانی فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و سپس به دانشگاه رفت و مدرک کاردانی کارگردانی اش را اخذ کرد

- گرایش محمدرضا به کارهای مستند است و تا الان 8 سال سابقه مربی گری در تئاتر را دارد.
- یکی از افتخارات محمدرضا دریافت مقام حامی جوانان و نوجوانان فیلمساز آسیا در سازمان ملل هست.
- وی کارگردان نمونه نوجوان در سال های گذشته بوده که از دستان اقای ضرغامی وشبکه تهران جایزه و تندیس دریافت کرد.
- محمدرضا سابقه ی فعالیت در شبکه سه/شبکه استانی امام رضا(ع)/شبکه بیرجند را دارد.
- وی در جشنواره های جشنواره امام رضا(ع)رضوی/کودک و نوجوان/رشد و جشنواره فیلم ساندنس (آمریکا)/جشنواره فیلم کوتاه مونیخ (آلمان)/جشنواره فیلم های مستند راهیان نور و جشنواره تولیدات حوزه هنری و... شرکت کرده است.
- از جمله آثار محمدرضا عبارتند از:برنامه کودک شبکه های استانی/برنامه مستند قنات/عالم برجسته ای که عاشق امام بود/تله فیلم ماه زیبا/فیلم علی اکبر حسین/فیلم کوتاه *قسمت که به جشنواره کشوری فیلم کوتاه قاین راه پیدا کرده است.

*** جدیدترین آثار وی: ***
1- فیلم کوتاه آخرالزمان
2- مستند کوتاه آینده سازان
3- مستند کوتاه یک شب یک عمر
4- مستند بلند سریالی مداحان +بزودی از شبکه مستند و شبکه سه سیما
5- مستند بلند دفاع مقدس


.:برای دسترسی به جدیدترین اخبار در رابطه با محمدرضا عدد یک را به 50002060717171 پیامک کنید:.
comment
زاد
|
United States
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment نماینده محترم شما بهتره به جای نقد دیگران ابتدا یه گزارش از عملکرد خودت ارائه بدهی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
comment
0
0
comment آقای شکرخدا موسوی . مشکلات موجود در سطح شهرهها و روستاهای استان همه معلول هستند و پرداختن به آنها اتلاف وقت است. مهم پرداختن به علتهاست .نظیر سیستم بانکی ضعیف و ناهمراه با توسعه استان. آیا میدانید بانکهای استان بر اساس آخرین آمار منتشره بانک مرکزی کمترین نسبت تسهیلات به سپرده را دارد. این یعنی اینکه پول مردم استان خوزستان صرف توسعه و اشتغال سایر استانها شده است . 180 هزار میلیارد از مردم سپرده گرفته اند و تنها 100 هزار میلیارد ریال را تسهیلات داده اند .یعنی در حدود 45 هزار میلیارد ریال مابقی را تقدیم سایر استانها نموده اند تا آنجا سرمایه گذاری شود و مشکلات بیکاری خودشان را حل کنند . عامل بیکاری و رشد پایین استان همین علت است. اگر حس میکنید نماینده هستید و قصد خدمت دارید بسم ا. . .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
comment
0
0
comment انتخابات نزدیک است . جوسازی هم شروع شده .
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
comment
0
0
comment آقا سید نیروهای غیر بومی در سطح مدیریت کلان شرکت نورد ولوله اهواز که همگی غیر بومی و پروازی هستند دارن جولان میدهند و جالب است که همگی نماینده سابق مجلسند و غیر متخصص و از حمایتهای بی دریغ یکی از [...] برخوردارند البته دارند برای انتخابات مجلس آینده کار میکنند اینشاا موفق باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار