شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
فرماندار جديد حميديه
شوشان - اميد فراز / فرماندار جديد حميديه با اشاره به ظرفيت هاي فراوان اين شهرستان در حوزه كشاورزي گفت: با همكاري نظام صنفي كشاورزي در مسير شكوفايي و رونق بخش كشاورزي حميديه گام خواهيم برداشت.
جواد دغلاوي با اشاره به اينكه شهرستان حميديه يكي از قطب هاي اصلي كشاورزي است ابراز اميدواري كرد با توسعه صنايع تبديلي در زمينه كشاورزي شاهد رونق و توسعه اين شهرستان باشيم.
وي گفت: كشاورزان حميديه در خصوص تامين آب با مشكلات زيادي روبرو هستند. در اين خصوص با اتخاذ برنامه هاي مدون و كارشناسي شده بدنبال اين هستيم تا با افزايش بهره وري در بخش كشاورزي از طريق صنايع تبديلي، توسعه كاشت گل و توسعه گلخانه كه فضاي كمتري را مي گيرند قدم هاي مثبتي در راستاي شكوفايي بخش كشاورزي حميديه برداريم.
وي در همين رابطه از كشاورزان، كارشناسان و نخبگان شهرستان حميديه خواست تا در راستاي تحقق اين امر كه قطعا ايجاد فرصت هاي شغلي براي جوانان و بويژه فارغ التحصيلان را در پي خواهد داشت با مجموعه فرمانداري همكاري و تعامل داشته باشند.
فرماندار حميديه همچنين از مسئولين سازمان هاي جهاد كشاورزي، آب و برق و منابع طبيعي خواست تا در راستاي احياي زمين هاي لم يزرع شهرستان حميديه از هيچ تلاشي دريغ نكنند. هچنين نظام صنفي كشاورزي با پيشنهادات سازنده خود مي تواند در راستاي خارج شدن كشاورزي حميديه از حالت سنتي به مدرن، كمك شاياني به ما كند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
comment
0
0
comment بی شک برای آنان که کمی توجه به خرج داده اند تا کنون حتماً دیده اند وقتی قرار است مسئولی با نشریه ای مصاحبه کند در تصویر آن گزارش معمولاً آن مسئول در حال خواندن آن نشریه دیده می شود. حتی اگر آن نشریه را در تمام عمر خود ندیده باشد. این رسم مصاحبه گیری رایج است. حال موضوع فوق بدون تصویر اما نماینگر حضور انسانی در این میان است. وقتی آقای فراز مصاحبه گر باشد. معلوم است که .........
ای دل غافل.
comment
مهدی علمشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
comment
0
0
comment با سلام
نرم افزار مديريت پروانه هاي نظام صنفي کشاورزي با قابليت ثبت پروانه
چاپ پروانه
گزارشگيري هاي مختلف
با ضريب امنيت بالا
بک آپ گيري خودکار
و...
در تحت ويندوز در شرکت مهندسي مالي سيلبرگ که تا بحال مجري طرح يکپارچه سازي حسابداري دهياريهاي کشور نيز مي باشد تهيه و در حال حاضر در شهرستان گرگان در حال استفاده مي باشد.
ضمنا نسخه تحت وب اين محصول نيز
تهيه گرديده است.
در اين نسخه امکان اينکه تمامي نظام صنفي هاي کل کشور اطلاعاتشان را ثبت نمايند وجود دارد.
باعث افتخار است بتوانيم در خدمتتان باشيم.
مهندس علمشاهي
09112708524
01712357015

سايت www.silbarg.ir

ايميل پرتال خبري نظام صنفي کشاورزي
fara_parsa@yahoo.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار