شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
شوشان؛مجتبی جودکی :کرامت میری با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی شورای اسلامی شهرستان از تلاش و برنامه ریزی برای احیای ظرفیت های مزبور بویژه بُعد فرادستی شورا خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اندیمشک اظهار داشت که این شورا می تواند مطابق آنچه قانون اجازه می دهد همگام با نهادها و دستگاه های اجرایی به ارائه طرح ها و برنامه هایی برای پیشبرد اهداف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... بپردازد، همچنین شورای شهرستان از حیث قانونی این اختیار را دارد که با دعوت از مسئولان از عملکرد و تلاش های صورت گرفته حوزه های کاری آنها آگاهی پیدا کند و یا موضوعات مرتبط با دستگاه ها را با دعوت از متولیان امور واکاوی نماید.

میری با اشاره به اینکه در ادوار گذشته متاسفانه آنگونه که باید به موضوع شورای شهرستان و استحصال از ظرفیت های قانونی اش توجه چندانی صورت نگرفته، برپایی جلسات متعدد و اتخاذ تصمیماتی به منظور رفع خلاء یادشده را از اولویت های کاری این شورا در دوره چهارم دانست.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیسیون های مختلف فعال شده و از اعضا خواسته شده تا امور را در کمیسیون ها به شکل کاملا کارشناسانه و علمی مورد پیگیبری قرار دهند تا تبدیل به مصوباتی دارای قوام و راهگشا شود.

میری گفت: در این راستا همچنین سعی بر آن خواهد بود تا تعامل سازنده ای نیز با مسئولان دستگاه های مختلف شهرستان بویژه فرماندار و شهرداران محترم صورت گیرد. مراد حسینوند، عبدالرحمن سبزی، حسن رضا علینژاد، امین نظری، دانش میری و سید احمد جورمهر از دیگر اعضای شورای اسلامی شهرستان نیز هرکدام به شکل جداگانه ای به ایراد سخن و ارائه توضیحاتی مرتبط با حوزه های انتخابی و کمیسیون هایی که در آن عضویت دارند پرداختند.

جلسات شورای اسلامی شهرستان اندیمشک در دوره چهارم و از بدو تاسیس به شکل منظمی برگزار می شود و تاکنون میزبان کارشناسان و مدیران مختلفی از جمله مدیران آبفای شهری و روستایی این شهرستان نیز بوده است.اعضای این شورا همچنین در هفته ای که گذشت به دیدار سرپرست جدید فرمانداری اندیمشک رفته و به بیان دغدغه ها، دیدگاه ها و برنامه هایشان پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار