شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
دیشب 23 اسفند 92 مراسم تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران نمایش «پرسه در لابه‌لای فریم‌های به هم چسبیده روی تایم لاین» در رستوران گل سرخ کیانپارس اهواز برگزار شد.

مجتبی رستمی‌فر، کارگردان این نمایش و سرپرست گروه تئاتر "آماتور"،  ـ گفت: این مراسم با همت گروه تئاتر "آماتور" و اعضای گروه و همکاری رستوران سنتی گل سرخ و با هماهنگی‌های خودم، رسول حق‌جو و ناصر آل‌خمیس برگزار شد.

وی افزود: وظیفه خودم دانستم که از افراد گروه مراسم تقدیر و تشکری برگزار کنم که با وجود سختی‌ها جایزه اول جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کردیم.


او ادامه داد: من هر چه دنبال دلیلی قانع‌کننده‌ای برای برگزار نکردن مراسم تقدیر و تجلیلی از این عزیزان با وجود وعده‌های داده شده بودم پیدا نکردم. در صورتی که استان‌های دیگر برای نمایش‌های دوم و سوم این جشنواره مراسم مفصلی گرفتند.


رستمی‌فر بیان کرد: من که تندیس جشنواره را گرفتم اما لازم بود برای دادن انگیزه به بچه‌های گروه و دیگر هنرمندان استان چنین مراسمی توسط مسؤولان برگزار می‌شد.


وی خاطرنشان کرد: ما با کسب این تندیس توانستیم مسیر کسب تندیس جشنواره فجر را هموار کنیم و ثابت کنیم که کسب آن دور از دسترس نیست. کسب این تندیس همیشه رویای من بود که به لطف خدا و بچه‌ها به آن دست یافتم و ثابت کردیم که می‌شود اما انگیزه‌ می‌خواهد. هنرمندان استان انتظار دارند مسؤولان این انگیزه را به آن‌ها بدهند.


کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر فجر گفت: دوست داشتم این مراسم پربار برگزار شود اما با هزینه‌ای که برای ورودي جشنواره فجر به ما دادند این مراسم را برگزار کردم. همچنین لوح تقدیری که از دبیرخانه جشنواره فجر ارسال شده بود که آن هم لوح تقدیر خالی بود را اهدا کردیم و به همراه آن هدیه‌ای نقدی و لوح تقدیری از طرف گروه تئاتر "آماتور" اهدا شد.

رستمی‌فر بیان کرد: در اين مراسم از بازیگران این نمایش مصطفی عطایی، ناصر آل‌خمیس، بهمن تقی‌پور، محمد طاهری، امجد جلالی، دانیال منجزی، سجاد عابدینی و ایمان نخلستانی و همچنین عوامل آن امین حبیبی (سرپرست گروه)، رضا حیاتی، حسن نسیمی، محمد نکوفر، امین اسدی‌مقدم، محمد مهرآرا، آرش سهرابی، میلاد نژادیرافی و نویسنده آن رسول حق‌جو در حضور خانواده‌هایشان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است نمایش "پرسه در لابه‌لای فریم‌های به هم چسبیده روی تایم لاین" موفق به کسب تندیس اول کارگردانی برای مجتبی رستمی‌فر، رتبه اول نویسندگی برای رسول حق‌جو، لوح تقدیر بازیگری مرد برای ناصر آل‌خمیس و لوح تقدیر طراحی صحنه برای مجتبی رستمی‌فر از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار