شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به رشد 50 برابری تولید مقاله دانشگاه طی بازه زمانی 2000 تا 2013، از انعقاد قرارداد ساخت یک کارگاه چندمنظوره تولید دارویی به عنوان مرحله قبل از احداث کارخانه داروسازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان دکتر نادر ساکی با بیان این که سال 2000 دانشگاه تنها 9 مقاله تولید کرده است، اظهار کرد: این رقم در پایان 2013 به 428 مقاله افزایش یافت که رشد 50 برابری را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 22 مرکز تحقیقاتی بر اساس نیاز استان در دانشگاه برنامه ریزی شده است که هر کدام در حوزه تخصصی خود ورود کرده و پروژه‌های مختلف تحقیقاتی را انجام می‌دهند.

معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: این مراکز بر مبنای تاکید مقام معظم رهبری بر جنبش نرم افزاری برای تولید علم، در بخش تولیدات دارویی فعالیتهای بسیاری انجام داده‌اند که به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند. به همین منظور در حال حاضر قرارداد ساخت یک کارگاه چندمنظوره دارویی منعقد شده است که یک مرحله قبل از احداث یک کارخانه داروسازی در استان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار