شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۶

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : بد نیست چند کلمه ای با معاونت جدید پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی استانداری داشته باشیم چرا که این جایگاه در بحث آموزش، ارتقاء مدیریت ها، ایجاد تسهیلات رفاهی و بالاتر از آن جلب رضایتمندی کارکنان ادارات به ویژه استانداری نقش سازنده و حیاتی دارد.

راوی اطلاع دارد که دکتر حسینی برای نهادینه کردن برخی امکانات که تکریم کارکنان و ارباب رجوع را توأماً در برداشته تلاش نموده که از آن جمله است؛ ترتیب دادن سفرهای زیارتی خانواده های کارکنان با اولویت دادن به خانواده هایی که محروم تر و استحقاق بیشتری دارند. در این زمینه علاوه بر کارکنان ادارات، افراد مستحق جامعه نیز پوشش داده شدند. سرکشی به بخشداری ها و برگزاری ملاقات های عمومی در نقاط دور و نزدیک شهرها اقدامی ثمربخش در رضایتمندی کارکنان و مردم بوده است.

تجلیل از بازنشسته ها هم گامی مثبت در جهت احترام به این قشر بوده است. تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گام بلندی بوده که در اجرای سیاست دولت توسط این حوزه برداشته شد. و اما یک اقدام مثبت و بسیار اساسی که استمرار آن را با جدیت بیشتر به حسینی فر یادآور می شویم برقراری دوره های آموزشی به منظور ارتقاء شغلی و مدیر پروری است، به طوریکه با توفیق در این برنامه با تغییر هر مدیر مشکل جایگزینی وجود نداشته باشد. این دوره ها باید برای تمام دستگاهها برگزار شود و انحصاری نباشد.

بحث فن آوری اطلاعات و ایجاد دولت الکترونیک موضوع مهمی است که در حوزه پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی باید به آن پرداخته شود چرا که هنوز این شیوه در بسیاری از ادارات جا نیفتاده است و از این بابت عقب تر از خیلی استانها هستیم. برای توفیق در این برنامه باید ابزار کار فراهم و از نیروهای مرتبط با آن مسئولیت خواسته شود تا هر چه بهتر وسریعتر به مرحله اجرا در آید.

البته اطمینان داریم که حسینی فر با توجه به مسئولیت هایی که داشته اعم از مدیریت دانشگاه تا فرمانداري و مدیریت های اجرایی در دستگاه های مختلف و همجواری و ارتباط نزدیکی که با استاندار، معاون برنامه ریزی و دیگر مدیران دارد خواهد توانست در سمت جدید با طرح و اجرای برنامه ای دقیق و کارشناسی این حوزه را فعال تر نموده و در زمانی کوتاه عملکرد قابل قبولی ارائه نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار