شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
اولین جلسه شورای سرپرستان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت در سال 93 در منطقه عملیاتی رفیّع و در محل شهادت و یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب در این جلسه که یکشنبه 10 فروردین 93 برگزار گردید مدیر عامل ، مدیران و سرپرستان ارشد شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت ،نمایندگانی از حوزه بسیج شهید تند گویان و روابط عمومی و همچنین فرزند شهید علی هاشمی و یکی از همرزمان شهید حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت ضمن تبریک سال نو و همچنین تسلیت ایام فاطمیه، هدف از برگزاری نخستین جلسه شورای سرپرستان این شرکت در منطقه عملیاتی دفاع مقدس را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی،تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)عنوان کرد.

مهندس مراد کمالی با تشریح اقدامات انجام شده از سوی شرکت ترابری گفت: شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شده آمادگی کامل دارد تا در راستای ماموریت های محوله همچون گذشته نقش موثری در پشتیبانی از تولید نفت و گاز داشته باشد.

مدیر عامل شرکت ترابری با اشاره به خدمات مناطق نفتخیز جنوب به ویژه شرکت ترابری به جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس اظهار داشت:مجموعه 3000 نفری شرکت ترابری در زمان جنگ تحمیلی خدمات شایانی در زمینه سوخت رسانی ،جابجایی و اعزام نیروها،اعزام ماشین آلات سنگین و راهسازی به جبهه ها ارئه نمودند که در نوع خود بی نظیر بودهو همچون برگ زرینی در کارنامه درخشان خدمات این شرکت ثبت گردیده است.

مهندس کمالی با بیان اینکه خدمتگزاری به شهدا و زائرین قبور شهدا در مناطق عملیاتی توفیق بزرگی است گفت : خدمات و اقدامات ارزنده ای توسط مناطق نفتخیز جنوب ،شرکت ترابری و حوزه بسیج شهید تند گویان در مناطق عملیاتی مورد بازدید کاروان های راهیان نور صورت پذیرفته که قابل تقدیر است .به ویژه حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب که همواره راهگشا بوده و هست.

مهندس مراد کمالی در خاتمه از کلیه مدیران و سرپرستان شرکت ترابری که در این جلسه حضور یافتند و همچنین تمامی ادارات و افرادی که در تشکیل این نشست در این محل مقدس نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

پیگیری مصوبات جلسه شورای سرپرستان در زمینه های مختلف از قبیل بررسی ساختار شرکت ترابری ،توجه به حقوق پرسنل ،تامین ماشین آلات و تاکید بر اهتمام سرپرستان به پیگیری موارد تخصصی حوزه فعالیت از جملهمواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و گفتگوقرار گرفت .

بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در طول مسیر توسط پرسنل شرکت ترابری ، روضه خوانی و ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط دو تن از روحانیون ، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در محل یادمان و نقل خاطرات شنیدنی از سردار شهید علی هاشمی توسط یکی از همرزمان وی از دیگر برنامه های این سفر معنوی بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
زارعیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment با سلام و تبریک سال نو
لطفا با ZAGWEB.IR تبادل لینک بفرمایید
با سپاس
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment سلام بر مردان تلاش و سازندگی ؛ مردان بی ادعای شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت ؛ آقای مهندس مرادکمالی و همکاران ارجمندش ؛ پشتیبانان تولید 85 درصد تولید نفت کشور.
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
comment
0
0
comment سلام بر تمام روساي ترابري شركت خدمات ترابري وپشتيباني نفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار