شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۲

امام جمعه موقت دزفول گفت: خیران در ساخت خوابگاه برای دانشجویان تلاش کنند چرا که اجر کثیری در این کار است.

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی در نماز جمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: دانشجویان در کسب علم و دانش و به دست آوردن آرامش دغدغه خوابگاه را داشته و باید خیرین در تامین، وقف و ایجاد خوابگاه‌ها کمک کنند و این امداد به جوانان، در واقع ارزش‌گذاری به علم و مبدا آن است.

وی افزود: دانشجو باید تنها دغدغه تحصیل داشته باشد تا در عرصه تولید علم و پیشرفت جامعه بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به 25 اردیبهشت ماه و روز خانواده تاکید کرد: نقش خانواده و پدر و مادر در جامعه بسیار مهم است و تمام عزت‌های جامعه ریشه در آن دارد همچنین با تشکیل خانواده، استحکام آتی جامعه تضمین می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) زنده کننده دین خدا بود و این فرزند زهرا(س) توانست اسلام را یاری و دوباره در جهان زنده کند.

امام جمعه موقت این شهرستان با اشاره به ایام ولادت اسعد زهرای اطهر(س) گفت: این وجود شریفی است که در قرآن از آن به کوثر نام برده شده است و تمام خصوصیاتی که پیامبر و ائمه دارند همه در فاطمه(س) است.

وی ادامه داد: در روایات 105 نام از حضرت زهرا(س)وجود دارد که هر کدام شمعی از وجود، خصایص و صفات بارز این انیسه حوراست. خداوند ایشان را با صفات شناخت و این القاب را با شناخت هر چه تمام‌تر به حضرتش داد که مظهر اوصاف خداست و باید از ایشان الگو گرفت، حتما مردان علاوه بر زنان نیز در هر زمینه‌ای باید ایشان را سرمشق خود قرار دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار