شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۳

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف 80 درصدی جرایم خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با افرادی که ارزش‌های دینی و باور های اسلامی را هدف گرفته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، عبدالله نظرپور اظهارکرد: فروردین ماه امسال در مجموع  35 درصد کاهش سرقت نسبت ماه‌های دیگر داشتیم که در برخی از انواع سرقت‌ها مانند سرقت مسلحانه، خودرو، موتورسیکلت، کیف‌قاپی و جیب بری کاهش و در سرقت محتویات داخل خودرو با افزایش مواجه بودیم.

وی درباره سرقت از محتویات داخل خودرو گفت: بخشی از افزایش  سرقت در این حوزه مربوط به خود مالکان  بوده که در پی بی دقتی‌های حفاظتی و پارک خودرو در محل‌های نامناسب رخ داده است و بخشی از آن مربوط به معتادان است که برای تهیه مواد مخدر دست به این کار می‌زنند و باید سازمان‌های متولی آسیب‌های اجتماعی چاره‌ای جدی در این باره بیابند.

این مقام مسئول به میزان کشف سرقت‌ها پرداخته و بیان داشت: در سرقت‌های منزل 82 درصد، مغازه 90 درصد، اتومبیل 92 درصد، موتورسیکلت 67 درصد، جیب بری 78 درصد، کیف قاپی 87 درصد و  احشام 91 درصد کشف سرقت داشتیم که در مجموع می‌توان گفت که  80درصد جرایم کشف شده است.

نظر پور در ادامه به کشف بیش از 977 کیلو گرم انواع مواد مخدر و انهدام 6 باند قاچاق مواد مخدر  و افزایش 118 درصدی افزایش کشفیات اشاره و افزود: در سال جاری در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 30 منطقه پاکسازی شدند که یک هزار و 53 نفر فروشنده، قاچاقچی، توزیع کننده، مشارکت در حمل و.. دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار