شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۸

مدیر آبفای روستایی شادگان از وجود معارض به ‌عنوان مهم‌ترین عامل کندی پروژه‌های آبرسانی این منطقه نام برد.

عبدالحسین بهبهانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 14 روستا از روستاهای شادگان دارای تأسیسات آبرسانی فرسوده بوده و همین امر موجب شده که آب مورد نیاز آنها به خاطر عمر طولانی تأسیسات و فرسوده شدن خطوط انتقال و شبکه توزیع و یا رشد بی‌رویه جمعیت به صورت پایدار تأمین نشود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای حل مشکلات مشترکان از طرف اداره آبفای روستایی این منطقه اقدامی عاجل صورت گرفت.

مدیر آبفای روستایی شادگان تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 100 هزار و 58 مشترک زیرپوشش خدمات این امور قرار دارند که این تعداد مشترک نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اجرایی این اداره خاطرنشان کرد: در همین راستا برای آبرسانی به 15 روستای این منطقه 69 کیلومتر خط انتقال و بیش از 150 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده است.

بهبهانی همچنین عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای حل مشکلات در پیش‌روی مشترکان در زمینه خدمت‌رسانی مضاعف است.

وی در ادامه وجود معارض در پروژه‌های آبرسانی را یکی از مهم‌ترین عوامل طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه‌های آبرسانی این منطقه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل بیش از پیش مشترکان روز به ‌روز شاهد ارتقای سطح خدمت‌رسانی مسئولان این اداره به ساکنان روستای این منطقه باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار