شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۸

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه وبویراحمد گفت: تخفیف های ویژه ای برای تورهای گردشگری استان خوزستان به مناطق سیاحتی سردسیری این استان از جمله 'یاسوج 'و 'سی سخت 'پیش بینی شده است.

علیرضا ایزدی از موفقیت آمیزبودن اولین دورگفت وگوی مسوولان و دست اندركاران امور گردشگری وهتل داران استان كهگیلویه و بویراحمد با مسوولان گردشگری و آژانس های مسافرتی استان خوزستان خبرداد وافزود: دراین راستا تفاهم نامه ای تهیه شده است.

وی از سفر دست انداركان آژانس های مسافرتی ومسوولان گردشگری خوزستان در آینده نزدیك به یاسوج خبرداد وگفت: درصورت تصویب نهایی تفاهم نامه در این سفر، طبیعت زیبا و بكر و امكانات مناطق سیاحتی شهرستانهای 'بویراحمد' و 'دنا' میزبان تورهای گردشگری استان خوزستان خواهد بود.

ایزدی از برخی تخفیف ها و خدمات در قالب این تفاهم نامه خبر داد وگفت: درقالب این تفاهم نامه تخفیف 20 تا 30درصدی هتل ها و رایگان بودن بازدید از موزه ها ومكان های سیاحتی نظیر گردشگاه ملی 'كوه گل' در دنا برای تورهای گردشگری خوزستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینكه 138آژانس مسافرتی گردشگری با جمعیت بالای خوزستان فرصت خوبی برای ورود گردشگرساماندهی شده به استان را ایجاد كرده است، گفت: همجواری دو استان با شرایط متفاوت آب وهوایی فرصت مطلوبی برای همكاری و جذب گردشگران جنوب به مناطق سردسیری وخوش آب وهوای كهگیلویه وبویراحمد فراهم كرده است.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه وبویراحمد به جاذبه های طبیعی و تاریخی و خوش آب و هوا بودن این منطقه همزان با شرجی و گرمای هوا در استان خوزستان اشاره كرد وافزود:رونق تورهای مسافرتی خوزستان فرصتی برای رونق گردشگری است.

ایزدی گفت: برقراری پرواز تهران -یاسوج - خوزستان باهدف توسعه ارتباطات استانی و رونق بخش گردشگری نیز درحال رایزنی وپیگیری است.

وی اظهارداشت: این استان با داشتن بیش از 600 اثرثبت شده درفهرست آثارملی، بیش از 250گردشگاه طبیعی، بقاع متبركه، آبشارزیبای یاسوج، طبیعت مفرح شهرستان دنا و روستاهای گردشگری نظیر 'كریك 'مقصد خوبی برای گردشگران تابستانی بویژه دیار گرمسیری جنوب از جمله خوزستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار