شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
 باصدور حکمی از سوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام ˈسیداکبر موسویˈ به مدت سه سال به عنوان نخستین امام جمعه شهرستان اندیکا منصوب شد.

مراسم معارفه امام جمعه اندیکا در شورای اداری این شهرستان نیز با حضور آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سالن اجتماعات سد و نیروگاه مسجدسلیمان برگزار شد. 

ˈعبدالحمید فخاری مقدمˈ فرماندار شهرستان اندیکا در این مراسم حضور آیت الله موسوی جزایری و هیات همراه به این شهرستان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار داشت: معرفی و حضور امام جمعه در شهرستان اندیکا حرکتی مثبت و همراه با برکت معنوی است که به طور قطع باعث شتاب در پیشبرد توسعه در این شهرستان خواهد شد. 

وی یکی از عوامل مهم رشد سیاسی و اجتماعی مردم را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دانست و گفت: این وظیفه خطیر از سوی امامان جمعه انجام می شود و بدون شک نماز جمعه بهترین مکان برای افزایش بصیرت، دشمن شناسی و معرفت دینی است. 

در ادامه حجت الاسلام محمدزاده رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان حکم انتصاب نخستین امام جمعه شهرستان اندیکا را قرائت کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان اندیکا اظهار داشت:از آرزوهای دیرینه ما بود که شهرستان اندیکا هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ معنوی پررونق بشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار