شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment سه شنبه 2 تیر 1394
جناب آقای موسوی
نماینده محترم مردم شریف اهواز
با سلام
اینجانب از متخصصان شركت ملی نفت ایران هستم. با توجه به سختی، خطرات و حساس بودن سمتهای مجموعه نفت و نیز تفاوت قابل ملاحظه دریافتی كاركنان نفت با پرسنل مشابه در شركتهای نفتی خارجی و حتی شركتهای نفتی خصوصی ایرانی و در نتیجه آن خروج گسترده نیروهای با كیفیت و با تجربه از شركت ملی نفت و بی انگیزگی متخصصین باقیمانده، مجلس شورای اسلامی پس از كار كارشناسی در تاریخ 1391/2/19 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و مخصوصا ماده 10 آنرا تصویب نمود. سپس آیین نامه اجرایی آن توسط وزارت نفت تدوین شد و در آذرماه سال 1393 آین آیین نامه (آیین نامه نظامهای اداری و استخدامی كاركنان صنعت نفت) توسط رئیس جمهور محترم تأیید و توسط وزیر نفت ابلاغ گردید. زمان اجرای آن هم از ابتدای آذر سال 93 تعیین شده بود. اما پس از گذشت حدود هفت ماه از ابلاغ آن و بنا به هر دلیلی، قسمت انگیزه بخش آن كه مرتبط با معیشت پرسنل و ترمیم حقوق می باشد، اعمال نمی شود و این باعث تشدید شدن جو ناامیدی و سرخوردگی در پرسنل تخصصی و عملیاتی نفت شده است.
اینجانب به نمایندگی از همه پرسنل زحمت كش نفت از شما خواهشمندم كه این موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری فرمایید. متن آیین نامه و نامه ها و ابلاغیه های مرتبط موجود است كه در صورت درخواست، ارسال می گردد.
با سپاس فراوان
1394/4/2 سه شنبه
comment
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment اگر میخواهند .فسادریشه کن کنند .اول باید از مدیر مسئول [...] واون شورای شهر شروع کنند .[...]پول میخواهد تا قشنگ بنویسد .و [...] پول میخواهد تا درانتخابات اینده رای [...].ولی اگر واقعا انصاف دارید .درج بشود .
مدیر پایگاه عزیز دل . هر اتهامی قابل درج نیست. بهتر است تمرین کنیم مستدل سخن بگوییم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار