اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
سرپرست فرمانداری اهواز:
سرپرست فرمانداری اهواز با تبیین نقش آموزش و پرورش در تعالی و پیشرفت کشور گفت: توجه و رسیدگی به آموزش و پرورش باعث کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.
 سرپرست فرمانداری اهواز با تبیین نقش آموزش و پرورش در تعالی و پیشرفت کشور گفت: توجه و رسیدگی به آموزش و پرورش باعث کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ، اسماعیل ارزانی بیرگانی ˈدر نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: تلاش و برنامه ریزی اعضای شورای آموزش و پرورش می تواند زمینه ای مناسب برای ارتقای آموزش و پرورش این شهرستان را فراهم آورد.

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی و ارتقای سطح علمی فرهنگی دانش آموزان را امر مهمی در مصون ماندن نسل جوان و نوجوان از آسیب های اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: باید زمینه های هرچه بیشتر تربیت دانش آموزان در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی فراهم آید. 

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: بی تفاوتی نسبت به آموزش و پرورش باعث می شود که عوارض ناشی از این بی توجهی، خانواده ها را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده و هزینه های مختلفی را برآنها تحمیل کند. 

ارزانی بیرگانی خواستار ارائه برنامه ریزی اجرایی مناسب کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات آموزش و پرورش شد.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: عزت و افتخار امروز حاصل مجاهدت های امام راحل است، از این رو باید با برنامه ریزی مناسب مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) پررنگ تر از گذشته برگزار شود.

بنا به این گزارش سرپرست فرمانداری اهواز در نشستی به مناسبت روز ارتباطات 

، وظیفه اصلی روابط عمومی ها را فراهم نمودن بستر مناسب برای ارتباط بیشتر و خدمت به مردم دانست و افزود: در این راستا روابط عمومی ها باید در همه فعالیت های خود هدف خدمت به مردم و تامین نیاز مخاطبان دستگاه را لحاظ نمایند. 

وی افزود: صداقت، پویایی، مخاطب شناسی و استفاده از روش های نوین ارتباطات و فناوری اطلاعات از محورهایی است که باید اساس کار روابط عمومی ها در برقراری ارتباطات دوسویه در داخل و بیرون سازمان قرار گیرد. 

ارزانی بیرگانی با اشاره به وجود پیوند عمیق روابط عمومی ها و افکارعمومی ، شناخت افکارعمومی وتوسعه ارتباطات مردمی را از الزامات فعالیت روابط عمومی ها عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه دستگاههای اجرایی و صاحب نظران در امر روابط عمومی و ارتباطات و برنامه ریزی اصولی و منسجم گامهای موثر و مفیدی در جهت تقویت و ارتقای روابط عمومی ها و دستیابی به اهداف آنها برداشته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار